Nya Kingdom Hearts-spelet namnges

Robot
Nya Kingdom Hearts-spelet namnges

Nya 3DS-sidospåret får den något märkliga titeln Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance.

#square-enix, #kingdom-hearts-3d


Medlem
Nya Kingdom Hearts-spelet namnges

blir tyvvär inget köp för mig

Medlem

Dom förbereder oss till Kingdom Hearts 3, spelet kommer säkert att ha mycket handling som vi inte kommer att känna till utan dessa spinoffs. Jag spekulerar bara.

Medlem

Värkar vara det enda kh spelet till "nitendo xdsx " som inte suger så får bli ett köp, Tror dock att psp2 spelet kommer ha bättre gameplay...ds spelen har en vana att ha grymt dåligt game play och grafik

Inaktiv
Skrivet av Kotou:

Dom förbereder oss till Kingdom Hearts 3, spelet kommer säkert att ha mycket handling som vi inte kommer att känna till utan dessa spinoffs. Jag spekulerar bara.

Jag funderade själv på det på deras senaste spinoffer men det verkar iaf inte som att man behöver storyn från de spelen. Iaf inte de senaste 2. Men står fast vid att 1:an och 2:an är bäst i serien, alla andra spel, sidorspår etc, har inte överhuvudtaget varit intressanta för mig. Det kändes mer som att kolla på ett filleravsnitt i en serie, tillförde inget.

Medlem

Dom ända direkta nödvändiga spelen är enligt mig BBS BBS2 kh1 kh 2 och tyvärr kh3d usch för alla spinoff skit

1
Skriv svar