Över 300 gratis spel till Android

Robot
Över 300 gratis spel till Android

Kongregate har lanserat sin spelapplikation till Android. Vad sägs om över 300 olika spel - gratis?


Avstängd
Över 300 gratis spel till Android

Trevligt, får kolla där sen om det finns något spelbart. Skulle hellre vilja ha miniclip som en Android-app

Medlem

Bra där, kul att ni kan skriva om nåt mer än Ifån.

Medlem

Söker på namnet, men android market hittar inget.

Medlem
Skrivet av chrillemeter:

Söker på namnet, men android market hittar inget.

Tror programvaran måste vara 2.2+. Min Android-mobil (X10 mini) har bara 2.1, och står att jag har senaste programvaran.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Kul! Men många av oss får vänta då programvaran 2.1 inte har flash

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av chrillemeter:

Söker på namnet, men android market hittar inget.

Tror programvaran måste vara 2.2+. Min Android-mobil (X10 mini) har bara 2.1, och står att jag har senaste programvaran.

Jag har 2.2.x något, på min HTC Desire.

Medlem

Provade att ladda ner från http://www.kongregate.com/android

Fick inte det att fungera heller. Kunde inte installera .apk filen.

Medlem

Som det står på hemsidan måste ni antingen installera via datorn eller så går ni in på samma adress (www.kongregate.com/android) via webläsaren på mobilen...

Nog fanns det roliga spel! Tankade tex Zilc (yatzy), perfekt om man har tråkigt på en flygplats med en polare. Kan även spelas mot dator

Medlem

Sen att iPhonespel har bättre prestanda än java och flashspel är en annan sak.


signatur

Xd

Medlem

Brukar hänga på Kongregate när man har tid över (PC), de har grymt många bar spel och ger utvecklarna ordentligt betalt dessutom.
Bara bra att detta hittar till mobilerna

Medlem

va? finns det androids som inte fungerar med flash?
Varit topp argumentet för att köra android, för det är så öppet och har flash.
Att dömma av kommentarerna så verkar det inte vara så gröna skogar som många försöker få det att låta.

Medlem
Skrivet av TruB:

va? finns det androids som inte fungerar med flash?
Varit topp argumentet för att köra android, för det är så öppet och har flash.
Att dömma av kommentarerna så verkar det inte vara så gröna skogar som många försöker få det att låta.

flash funkar finfint på min desire iaf. antagligen folk med SE-lurar som ruttnar ur.

Medlem

Problemet med X10 serien är att SE lovad att ha support för den i två år, men för två veckor sedan så drog dom tillbaka det (läs: dom släpper Arc snart så dom skiter i deras tidigare kunder). Och sen så kom dom leverade med ett föråldrat 1.6 som först för någon månad sedan uppdaterades till 2.1.

Medlem

Finns ju på market...sök ordentligt, kongregate arcade. Funkar perfekt på min grymma bästa IPHONE KILLER

Medlem

Det är borttaget från market, det bröt mot nån regel läste jag borta på Joystiq.

http://www.joystiq.com/2011/01/18/kongregate-arcade-removed-f...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Besökte deras sida via mobilen och laddade ner det där istället. Nu funkar det bra. Grymt bra app, en del flashspel installerar man och en del kör man direkt.

Medlem

Asnice app, visst lagg ibland i Monster Slayers, men å andra sidan har jag inte prövat något annat spel.

Funkar bra på både HTC Desire och Samsung Galaxy Tab.

Medlem

hähä... more gamez, nice!
funkar fint på min Desire


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Älskar se nördarna bryta ut i krig direkt så fort nån nämner android eller iPhone
Går inte att prata om den ena utan att de som äger den andra ska vara där och skryta om hur mycket bättre just deras egna lilla leksak är...

Har iphone själv, älskar den, kan inte se mig själv byta ut den mot nåt annat än en nyare modell av iphone i framtiden, men det är för att jag gillar den... känner inget direkt behov av att snacka skit om android bara för det. Det har säkert sina egna fördelar som för vissa väger mer än iphones fördelar...

Inse att folk föredrar olika saker eller om ni bara gör det för att ni är avundsjuka så spara er veckopeng och köp en egen.

Medlem

Jag hittar inte ens en link att ladda ner Adobe 10,1 på mobilen ? Jag har laddat ner kongregate appen men flash hittar jag inte :S Jag har android 2.2 HTC wildfire

1
Skriv svar