League of Legends-administratör sparkad

Medlem
Skrivet av Larzuzk:

Testade betan och tyckte det var för många Millenniumkids som spelade.
Nej tacka vet jag 1990 kidsen vars hjärnor förstår respekt, empati, planera framtid och hårt arbetande föräldrar.
Tyvärr kommer dessa Millenniumkids att bo hemma hos sina föräldrar tills dom är 45 och vaknar upp ur sitt Millenniumkids koma. Och då är de tufft och slå sej in på arbetsmarknaden fixa lägenhet och familj!

Sådär sade jag om alla snorungar som vart födda på 90-talet när det begav sig med CS, back in the day.

Jobbiga kids som man skulle kunna strypa kommer alltid finnas, var säkerligen en jobbig skitunge själv en gång i tiden.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av SubMarine:
Skrivet av fibnot:

Tycker det är så synd att LoLs community suger. Tycker verkligen om spelet men spelarna gör mig vansinnig. Men vafan kan man göra för att få folk att bli trevliga? Kan inte komma på något..

Verkar vara något speciellt med spel som Dota, HoN och LoL eftersom många av spelarna är någon form av "översittarklass" som ska trycka ner alla som inte nördar spelet 24 timmar om dagen som de själva.

Om det ska vara så himla seriöst så får de väll spela clan-matcher istället för att whina på folk som spelar casual public.

Instämmer. Anlednignen till att jag inte spelar Dota-spel är för att varje gång man provar på blir man förolämpad, hackad, kickad etc. Första matchen jag körde i HoN blev jag tillsagd att aldrig någonsin röra att datorspel igen, lol, och liknande med de andra spelen.

Medlem
Skrivet av hyperhamster:

Efter att ha läst hans kommentar tycker jag det var överdrivet att sparka honom. Han var säkert trött, hade en dålig dag och blev sur på den här spelaren. Han sa dumma saker som vilken spelare i ALLA spel säger hela tiden utan några vidare konsekvenser. Till slut bannade han honom i 1 månad men när han hade tänkt över detta så sänkte han straffet till 2 dagar.

Jag säger inte det var rätt av honom men fortfarande överdrevde dom med straffet.

Faktiskt inte. Jobbar du för ett företag så representerar du även dom. Allt du säger och gör ska återspegla företagets syn på saker. Kan du inte klara av det så är du definitivt fel person för jobbet. Hade han spelat anonymt utanför jobbet hade det dock varit en helt annan sak - men nu skröt han ju faktiskt om sitt jobb.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Good for them...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar