DC Universe (PC) svensk server

Medlem
DC Universe (PC) svensk server

Nu när DC Universe har släppts vore det kul om vi svenskar kunde samlas på en svensk "officiell" PvP server. Finns det redan någon eller är det upp till oss att starta en?

Medlem

Jag och några andra spelar på bloodstorm som Villain och vi har startat en guild där. Det är inte så många i guilden just nu och vi ska försöka att göra den hel svensk.

Om du är intresserad skicka ett tell till mig så kan du få en invite.

Mitt namn är Revan ingame.

Inaktiv

Bloodstorm är det en PvP server? Har tänkt och införskaffa Dc universe snart,

Medlem

Ja det vore ju trevligt med en helsvensk guild. Jag och en polare är intresserade. Jag heter Painkill och polarn Beehive.

P.S. Vi kör också på Bloodstorm som villain ;).

Medlem
Skrivet av Exzyz:

Bloodstorm är det en PvP server? Har tänkt och införskaffa Dc universe snart,

Ja, bloodstorm är en pvp-server. Är positivt överraskad av spelet än så länge, en liten klippa :).

Medlem

Jag skickar en invite till er så fort jag är online och ser er online.

Inaktiv

Ska köpa Dc universe så fort jag får pengar igen.

Medlem

Finns det någon form av Buddy key? Isf skulle jag verkligen uppskatta om jag kunde få en. Ser hur bra ut som helst bara inte helt 100 på att jag vill lira det istället för Darkfall.

Medlem
Skrivet av isorill:

Finns det någon form av Buddy key? Isf skulle jag verkligen uppskatta om jag kunde få en. Ser hur bra ut som helst bara inte helt 100 på att jag vill lira det istället för Darkfall.

Någon buddy key har jag inte sett, tyvärr.

Inaktiv

Nix finns inga buddy keys. Kommer förhoppningsvis en trial om någon månad.

Medlem

Okey vad tycker ni om spelet? Ser bra ut och ser ut som ett bra pvp spel tbh.

Inaktiv

En polare säger att PvPn är väldigt rolig. Han verkar inte tycka illa om något direkt.

Medlem

kör som Hero på Bloodstorm

Inaktiv

Villain är ju det som gäller...

Medlem

Vi kör som villain på Bloodstorm. Har precis fått inbjudan till Revans svenska guild Terror Squad. Vi är några glada laxar där och det är ju aldrig fel med fler svenskar

Hej, sitter och hjälper en polare installera spelet här nu.

Han hadde 370 spänn på kontot och köppte från D2D för 316kr.
Finns alltså inga pengar att subscriba för. Eftersom det är söndag kan vi inte heller föra över pengar från mig själv.

Finns det något sätt att antingen vänta med att subscriba och börja spela på de 30 dagar som följer med spelet redan idag, eller någon som har idéer på hur man kan fixa över pengar?

Inaktiv

Du bör bara behöva skapa accountet. Skriva i den cd-key du har och sen börja spela.

Annars kan ju du använda ditt kort till att betala. Sen ta cancel när du gjort det så ger han dig 130kr eller vad det är senare.

Medlem

Spelar Villan på Bloodstorm är level 30 nu så har börjat med duo instancer och lite sånt Absolut bästa mmo't jag spelat på väldigt länge.

Medlem

Man råkar inte få någon trial key när man köper spelet?

Medlem

Äre nån som lirar på Looking For Troubel å letar efter en guild? Adda Uncle Tom så får ni va med i Busarnas Klubb


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Jag lirar också Villain på Bloodstorm. Abhinanda heter jag där.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag spelar Villain på bloodstorm heter zeddicux

Medlem

Jag spelar också villain på bloodstorm och heter BlazingBlur

Medlem

Fan spelar ni inget eller?? Sneglat efter Revan i flera dagar nu utan lycka Uppdatera, folk.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Vafals, ingen länk? Vad är det här för slags tråd egentligen? ;o

Medlem
Skrivet av Preed:

Fan spelar ni inget eller?? Sneglat efter Revan i flera dagar nu utan lycka Uppdatera, folk.

Jo jag spelar när jag har tid just nu jobbar jag rätt så mycket men i morgon och hela helgen kommer jag att vara online. Ni kan också kontakta en som heter Demonia om ni vill ha en invite.

Medlem
Skrivet av Ramblemoe:

Vafals, ingen länk? Vad är det här för slags tråd egentligen? ;o

Jag vet inte riktigt vad du menar med att det inte finns någon länk men jag kan gissa på att det handlar om en länk till guildens hemsida. Just nu har vi ingen hemsida men det kommer att komma så småningom.

Medlem

Jag spelade betan mycket, och har varit sugen att spela retail. Igårkväll så tog frestelsen överhand :P.

Startade upp en Villain på Bloodstorm, ska se om jag kan återknyta med folket här ingame

Skickar väl tells eller mailar Revan eller Demonia då jag får tid

Oh, just det, nu sitter jag med en toon som heter Street Reaper, få se hur jag gillar honom om han får bli main eller inte


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

startade upp en hjälte igår... mitt första MMO och positivt överraskad! kom upp till lvl 7 eller nåt på PvE-server (kommer inte ihåg vilken) men det är alltså PvP man ska köra? överlever man där överhuvudtaget om man inte är en grupp? är det samma upplägg med uppdragen och så på PvP?

får starta upp en villain istället och joina er på bloodstorm....

red: Bowtie heter min nya villain!

Medlem

Har just skapat en villain på Bloodstorm vid namn Anubiz. Joinar gärna en league med lite spelare härifrån

12
Skriv svar