Alien Anthology Blu-Ray Box (UK version)

Medlem
Alien Anthology Blu-Ray Box (UK version)

Idag anlände den hett efterlängtade Blu-Ray samligen av Alien filmerna. Den svenska boxen ser ingen vidare bra ut, så jag bestämde mig för att importera den Engelska versionen som är sååå mycket snyggare. Se själva!

(Högre upplösning: Högerklick > Visa bild)

/Walter

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Alien Anthology Blu-Ray Box (UK version)

Inte illa! Är alla filmer med?

Medlem

Yes! Alla fyra filmerna är med, plus 2 extra BR-skivor med en jäkla massa extramaterial. 6 skivor sammanlagt alltså


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skägg.
10 Chambers

Jag dregglar...


signatur
Medlem

Hehe
Leveransen gick överraskande fort också. Boxen skickades i tisdags (18 jan) och kom fram idag.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jag gillar bara de 2 första dock, känns som lite mycket pengar att lägga på den då. Men extra material är guld. Just därför man vill ha Star wars boxen nu

Medlem

Betalade bara 400 kr för boxen. Alltså 100 kr för varje film (bonusskivorna inte räknade). Grymt värt ju.

Star Wars boxen längtar jag också till


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skägg.
10 Chambers

Star Wars-box? Jag köpte nyåtgåvorna på DVD, ska lucas ha ännu mer betalt?


signatur
Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jag köpte dom nya dvd filmerna med inte för så länge sen, men det var innan jag skaffa blu-ray spelare. Nu känns blu-ray boxen som ett måste. Får väl sälja dom lagom till releasen. Jag är inte mycket för gamla filmer till blu-ray dock, men det är star wars! Plus 30 timmar extra material, do want!

Medlem

Kollade precis på den första Alien filmen från 1979, och jag måste säga att dom har gjort ett grymt bra jobb med att finslipa bilden och ljudet. Ser ut som en modern sci-fi film. Effekterna kan man dock inte göra någonting åt. Det är det enda som påminde mig om att filmen var gjord på sjuttiotalet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Det är därför som grafiska designer finns, vi får er att lätta på plånboken, muhaha...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar