Se Brink i aktion

Robot
Se Brink i aktion

Den senaste rullen är rena julafton för vapentokar.

#splash-damage, #brink


Moderator | Testpilot
Se Brink i aktion

Filmen funkar inte.

"Det finns ingen video med ID 6996."


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

"Var inte rädd, det här är bara ett felmeddelande."

Jag blev rädd! filmen fungerar ej, vad gör jag nu?!

Medlem

Hade hoppats på mer möjligheter att kunna rör sig, hoppa över saker och glida är det man ser, men jag hoppas man ska kunna hoppa upp på saker och ta sig till platser som varit omöljiga i tidigare FPS spel. samtidigt som det handlar om att få upp ett momentum.

Det ska vara snabbt, dynamiskt. som quakelive.
För att lyckas måste det vara lätt att lära med för nya, men för mig vill jag ha stora möjligheter ihop med SMART att kunna utveckla mig. Felet dom gjorde med QW var just att det var svårt för nya att lära sig.

Redaktör

Oops, blev fel i konverteringen! Ledsen för det, gott folk, jag försöker igen - den bör vara igång om ett par minuter.


signatur
Medlem

Det här såg inte bra ut tycker jag stelt men ändå inte?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

ska det äntligen komma ett fps spel som inte bara kräver skills med musen utan även att hoppa och springa osc..osc, hoppas bara det kmr bli roligt inte allt för små bannor...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Is a buy. Men något jag reagerade på var att granat explosionerna var lite mesiga? eller?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Bögvapen.

Framtida skitstrider... USCH!

Snälla, upplys mig som inte är hemma i det här med "bögvapen".
Vad är det för något?
Tänkte då du skrev så, att du är bekant med det.
Så, vad är det?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av totte1015:

Bögvapen.

Framtida skitstrider... USCH!

Snälla, upplys mig som inte är hemma i det här med "bögvapen".
Vad är det för något?
Tänkte då du skrev så, att du är bekant med det.
Så, vad är det?

De är manliga vapen som gillar andra manliga vapen. Som AVP+Deagle i CS. Då AVP är de mest "bögiga" vapnet.

Medlem

Tror inte det här blir så bra tyvärr, hoppas jag har fel.

Medlem

Satan det ser bra ut Gameplayen som visats öser grymt mycket med.

Skrivet av miffot:

ska det äntligen komma ett fps spel som inte bara kräver skills med musen utan även att hoppa och springa osc..osc, hoppas bara det kmr bli roligt inte allt för små bannor...

Jo visst är det roligt som faen att man ska kunna hoppa och springa. Men efter några rundor av kommer alla småglin som skriker om att man är en bunny hoppande liten fitta som inte kan spela


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Medlem

Redan förbokat, lär bli grymt bra. Kolla trailers på gametrailers, riktigt fett.

Ps. Fan va alla gnäller nu för tiden, folk är för bortskämda. Usch.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag kan inte riktigt sätta fingert på vad jag är orolig över med detta spelet. Snyggt och så - roliga moves. Men något avskräckte mig så jag avbokade det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Årets MP-lir?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Såg inte speciellt grymt ut enligt mig. Blir till att vänta in BF3.

Medlem

skit häftigt

Medlem

Det ser ju... kul ut!


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Inaktiv

When I get my hands on this...


signatur

8rav

Medlem

Hmmm. Tycker nog att, det är ett stort nog i dessa tider av teknisk landvinning, grafiken kunde lämna mer att önska. Inser dock att upplösningen på trailern inte var den bästa men nog ser de första sekunderna mer ut än resten av spelet. Vi snackar ändå om ett MpFPS och personligen när det gäller dessa typer av spel så ÄR faktiskt grafiken en avgörande faktor. Jaja vi får väl se när det väl bär av!!!

1
Skriv svar