Inaktiv
Westwood + Nox

Efter mycket testande av diverse Rpgs så testade jag till slut Nox och fastnade direkt. Är inte ett stort fan av hack n slash spel som Diablo tex men Nox gillar jag skarpkt. Synd dock att Westwood gick i graven, de hade helt klart skapat ett annorlunda hack n slash spel.

Medlem

Vad är det som är så speciellt med Nox? Jag testade ett demo av det för en massa år sedan, men det var endast MP utan fiender att spöa så jag fick aldrig en bra syn på det hela. Men man har hört mycket bra om det från dom som faktiskt spelade den fulla versionen så man är nyfiken!


signatur

Videomupp

Medlem

Komiskt, jag satt och tittade i hyllan och såg asken till det spelet häromdan. Tror iofs att asken är tom dessvärre. Minns inte så mycket av det spelet föruom att man är nån form av magiker och går runt och dödar monster till höger och vänster.

Inaktiv

@ WildThing, ja du. Jag är väldigt dålig på att förklara spel och varför de är så speciella. Men kolla gärna videon nedan där en spelare förklarar det bättre än mig. Den börjar runt 0:55

http://www.youtube.com/watch?v=DoEO75jPOH4

Inaktiv
Skrivet av Jansons Frestelse:

Komiskt, jag satt och tittade i hyllan och såg asken till det spelet häromdan. Tror iofs att asken är tom dessvärre. Minns inte så mycket av det spelet föruom att man är nån form av magiker och går runt och dödar monster till höger och vänster.

Finns 3 klasser i spelet. Warrior, Conjurer samt Wizard.

1
Skriv svar