Maffig flerspelarrulle på Crysis 2

Robot
Maffig flerspelarrulle på Crysis 2

Var stark, snabb, osynlig och allmänt fräck i Crysis 2. Spana in hur på den senaste rullen!

#crytek, #crysis-2


Medlem
Maffig flerspelarrulle på Crysis 2

Tror nyss att jag kom.


signatur

Xd

Medlem

ser ju riktigt roligt ut faktist

Medlem

Hoppla. Prodigy är populärt i speltrailers helt plötsligt?

Edit:
Och ja, ser grymt ut!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

ordet "camping" får en helt ny innebörd.. -.-


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Bara jag som tycker det ser piss ut?

Medlem

LoL!
Prodigy igen? Samma låt som på Duke trailern dessutom.... ;D

F.ö. ser gameplayn helt OK ut.... nån annan som tänkte på "Brink" när dom skutta runt på banan som dom gjorde?

Medlem

Väldigt likt Brink ja:) Tycker dock att den sortens gameplaymekanik verkar urkul...om den nu inte känns konstlad och framtvingad. Tänker hålla ögonen på båda dessa titlar och hoppas på det bästa:)

Medlem

Det ser rätt cheesy ut men samtidigt jäkligt kul Finns mycket mer möjligheter för skill utöver bra aim när man har med nanosuits i leken.

Medlem

shit, första crysis sög ju stenhårt....men det dära! blir nog ett garanterat köp


signatur

Spela spel är kul ibland.

Moderator | Testpilot

Vet inte vad jag ska säga om detta faktiskt. Vill se "riktigt" gameplay och testa det själv innan jag kommenterar detta MP.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Wtf har dom gjort. Hoppas fan PC-versionen ser bättre ut än så där.

Medlem

Verkar rätt snajdigt om man ser till fysik och variation.

Medlem
Medlem
Skrivet av jesterhead:

Bara jag som tycker det ser piss ut?

+1

Medlem

Försten jag tror ni vill höra detta. Crysis 1 har genomsnittbetyg på 90% baserat på 56 recensioner på Gamerankings. Det är bara 5% från Half-Life 2, ajajaj svider lite va? Tänk att piss kan vara värt så mycket nuförtiden.

Men jag är iallafall en kunskap rikare, jag vet att ni tycker de ser "piss ut", tack! Något mer intetsägande ord ni skulle vilja beskriva det med?

Tyckte själv klippet såg lovande ut och gillar verkligen att de tar med lite "specialmoves" i det hela. Ser bara två problem för det hela:

1. PC är rätt dött numera i de flesta fall. Vill ju innerst inne köpa det till min PC men multiplayer kan nog bli lidande när det finns för få spelare. Brukar krävas en del för att få vettig multiplayer community på PC numera, även om undantag såklart finns.

2. Det kommer antagligen inte vara någon sån här cool musik när man spelar

Medlem
Skrivet av Pettor:

Försten jag tror ni vill höra detta. Crysis 1 har genomsnittbetyg på 90% baserat på 56 recensioner på Gamerankings. Det är bara 5% från Half-Life 2, ajajaj svider lite va? Tänk att piss kan vara värt så mycket nuförtiden.

Men jag är iallafall en kunskap rikare, jag vet att ni tycker de ser "piss ut", tack! Något mer intetsägande ord ni skulle vilja beskriva det med?

Tyckte själv klippet såg lovande ut och gillar verkligen att de tar med lite "specialmoves" i det hela. Ser bara två problem för det hela:

1. PC är rätt dött numera i de flesta fall. Vill ju innerst inne köpa det till min PC men multiplayer kan nog bli lidande när det finns för få spelare. Brukar krävas en del för att få vettig multiplayer community på PC numera, även om undantag såklart finns.

2. Det kommer antagligen inte vara någon sån här cool musik när man spelar

PC är inte alls dött på multiplayerfronten, det var Crysis 1 som aldrig tog fart riktigt pga folk fick för sig att om de inte kan maxa spelet så vill de inte köpa det (?)

Medlem

Jag älskade Crysis 1 pga grafiken, storleken på kartorna, sandbox friheten, fysiken, animationerna, AIn, osv.

Men det här ser ut som vilket konsolspel som helst. Dvs små kartor, dålig grafik, mediokra animationer, osv...

Nej tack.

Medlem
Skrivet av Darkst@r:
Skrivet av Pettor:

Försten jag tror ni vill höra detta. Crysis 1 har genomsnittbetyg på 90% baserat på 56 recensioner på Gamerankings. Det är bara 5% från Half-Life 2, ajajaj svider lite va? Tänk att piss kan vara värt så mycket nuförtiden.

Men jag är iallafall en kunskap rikare, jag vet att ni tycker de ser "piss ut", tack! Något mer intetsägande ord ni skulle vilja beskriva det med?

Tyckte själv klippet såg lovande ut och gillar verkligen att de tar med lite "specialmoves" i det hela. Ser bara två problem för det hela:

1. PC är rätt dött numera i de flesta fall. Vill ju innerst inne köpa det till min PC men multiplayer kan nog bli lidande när det finns för få spelare. Brukar krävas en del för att få vettig multiplayer community på PC numera, även om undantag såklart finns.

2. Det kommer antagligen inte vara någon sån här cool musik när man spelar

PC är inte alls dött på multiplayerfronten, det var Crysis 1 som aldrig tog fart riktigt pga folk fick för sig att om de inte kan maxa spelet så vill de inte köpa det (?)

Precis. De flesta laddade ju dessutom ner spelet bara för att använda det som benchmark, och inget annat.

Tycker själv det såg väldigt dåligt ut i början på trailern, men så fort motion-blur kom in så började allt helt plötsligt se bättre ut. Det såg ut som vissa delar kom från konsol-versionen och en del andra från PC. Helt och hållet tycker jag det såg SJUKT BRA UT!

Blir köp för mig.

Medlem

Ganska fult faktiskt, i vissa lägen ser det ut som MW2/Black Ops-grafik, andra lägen som Crysis till PC, når dock aldrig över det.

Medlem
Skrivet av jesterhead:

Bara jag som tycker det ser piss ut?

Inte piss men inte direkt roligt/nytt ller wow. Allt såg väldigt statiskt ut, inget som gick sönder när det small och sköts. Det lilla man fick se såg riktigt korridorsaktigt ut.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Se ju kul ut. Det får se ut hur som helst. Kommer ändå köpa till PC.
Gillar verkligen alla Crysis.

Medlem

Som PC spelare kan jag säga att detta kommer antagligen som allt annat konsolifierat trams nuförtiden vara roligt i ungefär 2 veckor sedan blir det plötsligt skittråkigt.

Tacka vet jag Tripwire Interactive för deras uppkommande Red Orchestra 2.

Kommer kanske inte få den uppmärksamhet som det förtjänar, utan det är sånt här PISS som viftar med alla armar och ben och flashar hit och dit som står i spotlight och fångar dumskallarnas uppmärksamhet.

Fast det är klart, har man egentligen inget att komma med så måste man ju dränka det i glida på golvet animationer och flashig musik.

Skrivet av jesterhead:

Bara jag som tycker det ser piss ut?

Nej jag håller med!


signatur
Medlem

Underbar fysik, riktigt fina miljöer och de ser väldigt öppet ut. Crysis var ett av mina absoluta favoritspel(trotts att spelet ibland led av väldigt skum A.I) givet köp

AW8
Medlem

Haha, slutet ägde ju!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

På nå sätt ser det jävligt B ut.

Medlem

Måste säga att jag anser hela 'Crysis grejen' är överskattad som fan....

MEN! denna trailer var då jävligt välgjord, bättre än Brink's trailer tbh!

Medlem

ME GUSTA


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

noterade en inte alltför oväntad fps-drop när det var mycket gubbs på skärmen samt skjutande ... det flöt bra när inget av relevans pågick, de kanske skulle göra ett lugnt peka-klicka äventyrsspel av det hela?

12
Skriv svar