L.A. Noire släpps 17 maj

Robot
L.A. Noire släpps 17 maj

Läckt trailer röjer att konsoltiteln med de häpnadsväckande ansiktsrörelserna är att vänta halvvägs in i årets femte månad.

#la-noire, #take-2, #rockstar-games, #team-bondi


Medlem
L.A. Noire släpps 17 maj

Maj ser ut att bli en underbar månad. Först DNF och sen LA Noire

Medlem

Trailern kan nu ses på rockstars hemsida:
http://www.rockstargames.com/lanoire

Verkar riktigt nice faktiskt. Grymt besviken på att det inte kommer en PC-version dock

Medlem

YES! Kommer bli grymt!

Medlem
Skrivet av NickBomb:

Trailern kan nu ses på rockstars hemsida:
http://www.rockstargames.com/lanoire

Verkar riktigt nice faktiskt. Grymt besviken på att det inte kommer en PC-version dock

Står att den kommer på måndag..:up:

Medlem

Underbart! Jag ser fram emot spelet.

Kungen och drottningen kunde inte vara gladare...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot
Skrivet av hayden:
Skrivet av NickBomb:

Trailern kan nu ses på rockstars hemsida:
http://www.rockstargames.com/lanoire

Verkar riktigt nice faktiskt. Grymt besviken på att det inte kommer en PC-version dock

Står att den kommer på måndag..:up:

Ser ingenting någonstans om att det kommer en PC version.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ser ingenting någonstans om att det kommer en PC version.

Det är antagligen för att det inte gör det, spelet var först tänkt att vara PS3-exklusivt, men det bestämde sig tydligen för att släppa det på 360n oxå, PC:n finns uppenbarligen inte på kartan.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Det är så tragiskt att Rockstar slutat göra PC spel... helt klart min favorit tillverkare, men nu får jag inte spela spel som Red Dead Redemption eller LA Noire.... och det är säkert bara för att Sony och MS mutar dom med en jävla massa pengar. Och jag vägrar betala massa pengar för en konsol som har sämre prestanda än min dator har bara för att dom jävlas.

Medlem

Blir nog ett köp!

Skrivet av ixon:

Det är så tragiskt att Rockstar slutat göra PC spel... helt klart min favorit tillverkare, men nu får jag inte spela spel som Red Dead Redemption eller LA Noire.... och det är säkert bara för att Sony och MS mutar dom med en jävla massa pengar. Och jag vägrar betala massa pengar för en konsol som har sämre prestanda än min dator har bara för att dom jävlas.

Det sticker uppenbarligen i ögonen på vissa när man säger det, men Windows är helt enkelt inte en (kommersiellt sett) lika stark plattform som konsolerna. Detta, kombinerat med det enorma piratkopierandet på pc, känns som klart troligare anledningar än att börja prata om mutor.

Obligatoriskt tillägg: ja, det finns självklart storsuccéer även till pc. Det är inte det jag säger. Men i många fall när jag sett spelförsäljningen (i antal exemplar) utslagen per separat format så är det många gånger Windows-plattformen endast stått för en bråkdel av den totala försäljningen.

Därmed inte sagt att pc är dött som spelformat på något sätt. Jag tycker snarare det just nu är mer levande än på många år tack vare casual-spelsrevolutionen, onlinespelen och allt annat som går bra till pc. Men mer traditionella singleplayer-upplevelser av AAA-stuk verkar alltmer fokuseras till hemkonsolerna, och det har naturligtvis en anledning.

Summa summarum; utgivarna är inte blåsta.

1
Skriv svar