Modern Warfare 3 utvecklas av flera studior?

Robot
Modern Warfare 3 utvecklas av flera studior?

Ny information ryktar att Activision låter Sledgehammer Games och Infinity Ward utvecklar enspelarläget medan Raven Software slipar på flerspelarkomponenten.

#call-of-duty-black-ops, #infinity-ward, #respawn-entertainments, #ea-partners, #activision, #sledgehammer-games, #raven-software, #call-of-duty-4-modern-warfare


Medlem
Modern Warfare 3 utvecklas av flera studior?

Låter random.
Raven gillar jag, men kan de göra ett CoD?
Infinity Ward är väl nedlagt?

Medlem

Skiter la jag i!

Medlem

Lägg ner CoD bara.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ni måste bara älska Kotick eller?

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Lägg ner CoD bara.

Varför ska man lägga ner något som säljer?

Mera Cod åt folket!

Medlem

Cod är dött. Lägg ner skiten eller fixa en ny motor.

Moderator | Testpilot
Skrivet av v1lle3:

Låter random.
Raven gillar jag, men kan de göra ett CoD?
Infinity Ward är väl nedlagt?

Sen när la IW ner? Cheferna eller vad det var blev ju sparkade sen drog typ halva gänget vidare till Respawn entertainment.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Space cod på is

Medlem

Bara dom gör en ny motor och faktist tar sin tid och gör spelet så är jag nöjd


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

''Ju fler kockar desto sämre soppa, eller?''
''Call of Duty-serien har trots allt haft i princip likadant flerspelarläge sen, ja, Call of Duty 4: Modern Warfare.''

Äntligen ngn som jobbar inom spelbranschen ( nå i det här fallet spel-sida?) som säger ngt liknande, så trör på folk som ytterst försvarar att alla cods är unika, och det faktist är värt att köpa MW2/BOP för den ''nya'' multiplayern. Även fast det är samma sak med mindre bannor, o att folk spawnar på varandra såklart


signatur

Rwa?

Medlem

Call of Duty får mer än gärna fortsätta så länge det skänker så många människor så mycket glädje (och samtidigt frustration). Jag tror IW kommer dänga till med storsläggan inför nästa.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Cod är dött. Lägg ner skiten eller fixa en ny motor.

CoD har en bland dom bästa spelmotorerna till konsol. Är sååå skönt att ligga på stadiga 60 fps hela tiden. Skulle knappast offra fps bara för att få spelet snyggare.

Medlem

Låter som en jävla soppa...

Medlem

CoD dog efter Call of duty 4.. saknar CoD2.. pure skills o inga airstrikes hit o dit..

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Cod är dött. Lägg ner skiten eller fixa en ny motor.

hur är cod dött? det säljer ju som fan

Medlem
Skrivet av pewpew:
Skrivet av Hannu87:

Cod är dött. Lägg ner skiten eller fixa en ny motor.

hur är cod dött? det säljer ju som fan

Bry dig inte om honom. I nästan varje artikel whinar han om något.

Medlem
Skrivet av pewpew:
Skrivet av Hannu87:

Cod är dött. Lägg ner skiten eller fixa en ny motor.

hur är cod dött? det säljer ju som fan


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av DonneR93:

CoD dog efter Call of duty 4.. saknar CoD2.. pure skills o inga airstrikes hit o dit..

Sant, Call Of Duty 2 var det bästa i hela serien

Medlem
Medlem

Cod 2
Cod 4
Cod UO
Cod 1
Cod Waw
Cod Mw2
Cod Bo

Kommer det att fortsätta gå neråt med nästa spel, eller kommer det kanske bli något nytt och fräscht?

Medlem

Som tidigare kommentarer har sagt. Lägg ner skiten, skräpspel!
Hitta på något annat. Spelar ingen roll om dom ska göra det i rymden, kommer ändå vara samma.

Medlem

Att låta 3 spelstudier arbeta på samma spel låter som en Väldigt dålig idé, det är jobbigt not att organisera en studio.

Inaktiv

Jag förstår inte hur ett så mediokert spel kan vara så populärt. Säljsiffrorna bevisar inte spelets kvalitet, det bevisar bara antalet idioter i världen. Om alla slutar köpa sån här skit, så blir tillverkarna tvungna att skapa bättre...sluta köpa skiten nu!

Edit: Spelen saknar själ...

Medlem

Repost, men den här passar så bra i den här diskussionen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

@Strongbad

Du missade informationen som kunde finnas mellan raderna. Sålänge spelutvecklare försöker efterlikna CoD för att få en bit av pengakakan, så kommer spelen aldrig att utvecklas. Man kan inte spela samma "låt" i 5 år utan att bli uttråkad om man är normal i sinnet.

"Bara för att det är roligt att efterlikna ett efterblivet barn, så måste man ju inte vara ett för att vara rolig själv." Ghandi

Medlem
Skrivet av DrToker:

@Strongbad

Du missade informationen som kunde finnas mellan raderna. Sålänge spelutvecklare försöker efterlikna CoD för att få en bit av pengakakan, så kommer spelen aldrig att utvecklas. Man kan inte spela samma "låt" i 5 år utan att bli uttråkad om man är normal i sinnet.

Alltid dessa smakpoliser, FZ är fullt av dem. Såna som vet vilka spel som är rätt att tycka om och inte. Och att man inte kan vara "normal i sinnet" om man gillar en viss spelserie. Alla såna som spelar fel spel, har roligt med det och uppskattar det, förstör för de riktiga spelarna.

Suck...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Meh! BO var (är) fortfarande så uselt på PC att jag inte ens tänker fundera på att köpa nästa COD.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av DrToker:

@Strongbad

Du missade informationen som kunde finnas mellan raderna. Sålänge spelutvecklare försöker efterlikna CoD för att få en bit av pengakakan, så kommer spelen aldrig att utvecklas. Man kan inte spela samma "låt" i 5 år utan att bli uttråkad om man är normal i sinnet.

Alltid dessa smakpoliser, FZ är fullt av dem. Såna som vet vilka spel som är rätt att tycka om och inte. Och att man inte kan vara "normal i sinnet" om man gillar en viss spelserie. Alla såna som spelar fel spel, har roligt med det och uppskattar det, förstör för de riktiga spelarna.

Suck...

+1

Sorgligt att de flesta här blir skitförbannade om man på något vis antyder att CoD är skoj.

Vart har allt detta CoD-hat kommit ifrån?

Medlem

Jag har köpt alla Cod spelen sedan det första kom ut 2003, och aldrig igen är allt jag har att säga, efter mw2 hoppades jag innerligt på att BlackOps skulle göra en vetting PC version men nehepp.

Tycker inte jag grinig när jag köpt vartenda jävla spel (då man lirat det i clan och vi varit fast i 4ran sedan 2007 eftersom det är det sista vettiga spelet).

Nej nu jefflar blire Red Orchestra 2 , IL2 Cliffs of Dover m.m gött mos på äkta PC vara.

12
Skriv svar