PC-versionen av Black Ops uppdaterad

Robot
PC-versionen av Black Ops uppdaterad

Treyarch har patchat den senaste delen i Call of Duty-serien. Vi har listan med alla förändringar.

#call-of-duty-black-ops, #treyarch


Medlem
PC-versionen av Black Ops uppdaterad

Nice.
Har dock fortfarande små prestanda problem men kan nog fixa dem med lite tweaks
Min polare har dock lite större problem men hans dator.. ja.. suger Och han kör på automatic vilket inte alltid är det bästa när folk har lite sämre datorer som inte alltid når måttet (Han har mer än minimum men tror nog att low är bättre än medium/high)

Medlem

nice, har den där ljudbuggen, hoppas den har försvunnit nu

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Nice.
Har dock fortfarande små prestanda problem men kan nog fixa dem med lite tweaks
Min polare har dock lite större problem men hans dator.. ja.. suger Och han kör på automatic vilket inte alltid är det bästa när folk har lite sämre datorer som inte alltid når måttet (Han har mer än minimum men tror nog att low är bättre än medium/high)

Mjo men jag kan tänka mig att MW2 flyter på fin fint emd hans dator, dom har ju trots allt inte optimerat nånting.

Medlem

Hmmm... Hoppas f*n att dom har fixat lagget.

Medlem

"Friends on your team will now show as blue on your minimap."
Fasen va najs. Inte för att så många vänner spelar det, men ändå..

Hade varit bra om de hade fixat alla hacks som vissa kör med...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fixa större banor så kan man börja lira igen, så jävla less på dom små skit banorna med fail spawn points.

Medlem

Hoppas lagget i menyn och gameplayen försvunnit nu så jag äntligen kan lägga ner mp bojkotten jag har mot spelet. Riktigt roligt spel när det fungerar som det ska


signatur

Game long and prosper

Quake-konnässsör

Fortfarande jävligt besviken på spelet

Medlem

Jag testade spelet för några dagar sen, det första som hände när jag startade upp skiten och kom till menyn var att spelet frös sig och att CoD:Black ops slutat fungera, Bra game huh?
Aja, jag kommer köpa Crysis 2 i alla fall, dom har lite vettiga utvecklare som VET hur man gör spel och inte skitspel som Blackops.
/D

Medlem

signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Jag testade spelet för några dagar sen, det första som hände när jag startade upp skiten och kom till menyn var att spelet frös sig och att CoD:Black ops slutat fungera, Bra game huh?
Aja, jag kommer köpa Crysis 2 i alla fall, dom har lite vettiga utvecklare som VET hur man gör spel och inte skitspel som Blackops.
/D

Bara för att det e du så måste jag så lite vett i dig

Spelet funkar bra för alla jag känner, så antagligen e det fel på dig/din dator/din kopia. Så du säger Crysis skaparna kan göra spel? Du vet att grafik inte e allt va?
Crysis e fan skit trist imo, i vilket fall det första, 2an kan jag ju inte snacka om än.
Och BO är inget skit spel, om du kanske gillar MW2 mer än BO så gör det inte BO dåligt (som exempel bara). Jag gillar det skarpt och tycker det är ett riktigt nice spel

1
Skriv svar