Ni får usäkta min HYPE av Killzone 3 nu, men OOMMGG!!!! Kolla det här!

Inaktiv
Ni får usäkta min HYPE av Killzone 3 nu, men OOMMGG!!!! Kolla det här!

http://blog.eu.playstation.com/2011/01/06/killzone-3-story-tr...

Helt UNDERBART!!!!!!

Kan knappt vänta.

note: värkar vara gaaaalna intriger i kz3 nu.
Kan knappt vänta att se vad som händer!

Går någon av Helghast ledarna över till isa?!
Eller ger dom något vapen till dom för att krossa en helghast ledare som är på G att dra folket på helghast ner i dikterna?

KAN KNAPPT VÄNTA!
Kommer bli EPIC!


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

såg jag en armborst i slutet? verkar intressant...

sen har jag för mig att spelet även ska utspelas i jungelliknande områden, vilket jag tror kommer bli sjukt coolt.

kanske min pepp har vänt, jag var inte alltför sugen på detta men mitt intresse stiger för varje gång jag ser en ny trailer.

Medlem

Det...där....var....fukkin awesome!!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Såg trailern... Detta i sin tur gjorde valet så mycket lättare om jag skulle införskaffa en ersättare för min trasiga gamla PS3 eller inte. Nu ligger en order på en ny fin PS3 slim 320GB på webhallen

Ser verkligen fram emot KZ3 hoppas multiplayer delen är lika bra som i 2:an eller bättre

Inaktiv

Kommer bli awesome!

Medlem

Underbar trailer!

Medlem

nice trailer


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

jag lirar öppna betan just nu , riktigt skoj faktiskt, rolig omväxling från CoD som jag älskar så innerligt. Mycket roliga vapen och features faktiskt

Medlem

Lite varierande recensioner än så länge. En del ger det riktigt höga, medan en del ger "bra" betyg såsom 8/10.

En sak de allra flesta är överens om är i alla fall att storyn är riktigt svag...

Jag har inte hunnit lira så mycket av betan än, testade lite mot bottar och det kändes bra. Bara man har vant sig med tyngden i kontrollerna så blir det här kanon.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Lite varierande recensioner än så länge. En del ger det riktigt höga, medan en del ger "bra" betyg såsom 8/10.

En sak de allra flesta är överens om är i alla fall att storyn är riktigt svag...

Jag har inte hunnit lira så mycket av betan än, testade lite mot bottar och det kändes bra. Bara man har vant sig med tyngden i kontrollerna så blir det här kanon.

äh skit samma. jag går inte in för storyn. till vissa spel gör jag det, men det är väldigt få. gameplayet är viktigast.

jag kommer nog köpa detta och bara lira multiplayer, som jag gjort med alla andra fps jag köpt. bad company 2, alla cod samt killzone 2 osv.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag har inte hunnit lira så mycket av betan än, testade lite mot bottar och det kändes bra. Bara man har vant sig med tyngden i kontrollerna så blir det här kanon.

Synd bara att PS3 handkontrollen är så jävla kass och förstör spelet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Säger bara "meh". Denna konsol generationen suger:p För mycket fps och för lite Ratchet & Clank.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Synd bara att PS3 handkontrollen är så jävla kass och förstör spelet.

Smaken är som baken. Själv så står jag inte ut med Xbox-kontrollerna. Men nu ska vi inte göra om den här tråden till någon sorts fanboytråd.

Skrivet av Mac DeDu:

Säger bara "meh". Denna konsol generationen suger:p För mycket fps och för lite Ratchet & Clank.

Jo, jag håller med. Det är alldeles för få bra plattformsspel och för många shooters. Men det är ju tydligen vad alla ungar vill ha nuförtiden, tyvärr...

Medlem

Tittade inte på trailern för jag vill inte veta har därimot spelat singel player demot idag å d var så jävla bra så bra var aldrig kz2 för mej

1
Skriv svar