Robot
Portal 2

Vi har testat Valves brännheta uppföljare och konstaterar att delad glädje mycket väl kan vara lika med ett dubbelt så bra spel.

#valve, #portal-2, #portal, #the-orange-box


Medlem
Portal 2

Längtar....

Medlem
Medlem

Undrar en liten grej (Har precis läst igenom en massa andra saker så jag snabb läste bara denna förhandstitten), vad händer när man dör?
Auto-respawnar den personen eller restartas hela nivån som på Portal 1 (Auto respawn)?

Medlem

verkar nice, men har en fråga om portal till ps3. har läst på olika sidor om det här med att om man köper det till ps3 så kan man lira med pc spelare och sånt. men på vissa sidor står det också att man får en gratis PC version om mna köper till ps3. vet någon om detta är sant?

Redaktör

Pewpew, det stämmer. Vi skrev om det här och uppgifterna kommer direkt från Valves pressrelease om saken.


signatur
Redaktör
Ponny
Skrivet av mrpeters:

Undrar en liten grej (Har precis läst igenom en massa andra saker så jag snabb läste bara denna förhandstitten), vad händer när man dör?
Auto-respawnar den personen eller restartas hela nivån som på Portal 1 (Auto respawn)?

Kort svart: man auto-respawnar. Trevligt nog, kan jag tycka.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Tompa:

Pewpew, det stämmer. Vi skrev om det här och uppgifterna kommer direkt från Valves pressrelease om saken.

ok tack så mycket

Inaktiv

Får känslan av att dom försöker göra för mycket med Portal 2 efter succén som första spelet blev.

Medlem

Bra skrivet, Praktikant-Fredrik!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Bra skrivet och intressant läsning ! Blev riktigt sugen men inget jag kommer att köpa för 500+ för. Väntar tills nästa Jul-rea och köper det för 50 kronor. Om det ens har kommit ut då.

Medlem

Trevlig förhandsvisning! Bara en liten sak, räknas det här verkligen som en oneliner?:

Citat:

...oförglömliga oneliners: ”Remember when the platform was sliding into the fire pit and I said ’Goodbye’, and you were like, ’No way!’ And then I was all, ‘We pretended we were going to murder you.’ That was great.” Oförglömligt är bara förnamnet.

Medlem

jaha, o här står vi med varsitt kolli. Percy var glad då.

Inaktiv

1an var underbar, jag är ganska säker på att grabbarna på ventil fixar biffen även här. Givet köp för min del! (om inte recensionerna från de jag litar på är rent åt småland)

1
Skriv svar