DC Universe Online toppsäljare på Steam

Robot
DC Universe Online toppsäljare på Steam

Nysläppta onlinerollspelet Sony Online Entertainments snabbast säljande titel någonsin.

#dc-universe-online, #sony-online-entertainment


Medlem
DC Universe Online toppsäljare på Steam

Kan vi köpa det på steam nu också? Jag hittar det inte. Äger det redan sen innan men vore ju på tiden att det släpps för alla via steam.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Är bara släppt i usa på steam ej i eu .
Gissar att det släpps nångång den 27 kan jag tänka mig inte nån på länk det men vad jag gissar på.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Moderator | Testpilot

Demo tack!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser rätt gay ut

Medlem
Skrivet av boboinho:

Kan vi köpa det på steam nu också? Jag hittar det inte. Äger det redan sen innan men vore ju på tiden att det släpps för alla via steam.

Verkar som man bara kan köpa det på Steam om man bor i staterna eller Storbritannien.

Medlem

Köpte det via direct2drive, gillar det skarpt än så länge.

Medlem

Finns det ett demo?
Jag vill inte köpa grisen i säcken igen... City of Heroes var ganska keff,, så även Star Trek Online.
Plus att jag fortfarande har bitter smak efter APB som jag bara fick 7 timmars speltid på innan de la ner servrarna.

Medlem

brukar dyka upp trial versioner efter ett tag men inte direkt efter släpp


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag visste att ifall någon skulle lägga ner lite tid och pengar på ett konsoll MMO så skulle det bli en storsäljare. Om DC universe fortsätter gå i rätt riktning kan vi nog räkna med en explosion på konsoll-mmo marknaden inom några år, tror jag åtminstone.

Medlem

Tänkte efter lite till och kom till en annan slutsats. Att detta spelet klarade sig såhär bra i denna konkurensen...en stor del av förtjänsten måste ha varit totalbiscuits och Jesse Coxs extremt framgångrika DC universe beta youtube filmer. Dom har varit omåttligt populära. Det måste ha varit en avgörande faktor.

Medlem
Skrivet av Warwick:

Tänkte efter lite till och kom till en annan slutsats. Att detta spelet klarade sig såhär bra i denna konkurensen...en stor del av förtjänsten måste ha varit totalbiscuits och Jesse Coxs extremt framgångrika DC universe beta youtube filmer. Dom har varit omåttligt populära. Det måste ha varit en avgörande faktor.

Det tror jag också, TB fick mig att skaffa spelet. Har inte spelat annat än DCUO ett break från WoW till jag når max lvl i DC. Mycket bra spel jag hoppas att de kommer släppa mer innehåll i patchar eller tillägg. City of heroes var skräp men det här klockrent!

Medlem

Köpte detta hos Direct2Drive efter jag läst recensionen här på FZ. Måste säga att jag är besviken. Känslan i karaktären var mycket bättre i Champions Online (vilket jag tröttnade på illa kvickt).
Sen så känns det inte som man har kontroll på karaktären riktigt. Helt plötsligt slår man på något helt annat än man tänkt sig.
Ej att glömma buggig AI. Har stått och slagit på något medan resterande av fienden bara stått och tittat på utan att röra sig. Hänt 2-3 gånger hittills.

Ska väl nämna att jag bara spelade igenom "tutorialen" än så länge. Får se hur det blir fortsättningsvis.

Synd, eftersom jag personligen gillar hela hjälteupplägget men hittills bara blivit besviken på de spel jag provat.

Medlem

Det blir inget demo på några månader kan ni nog vara rätt säkra på då det är vad som gäller alla MMO-spel.
Skoj att dom får lite stålar så dom har råd att supportera spelet helhjärtat. Med ett habilt 24/7 team på denna titel så kommer många av dom som köpte spelet nog bli nöjda.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Kestrel:

Köpte detta hos Direct2Drive efter jag läst recensionen här på FZ. Måste säga att jag är besviken. Känslan i karaktären var mycket bättre i Champions Online (vilket jag tröttnade på illa kvickt).
Sen så känns det inte som man har kontroll på karaktären riktigt. Helt plötsligt slår man på något helt annat än man tänkt sig.
Ej att glömma buggig AI. Har stått och slagit på något medan resterande av fienden bara stått och tittat på utan att röra sig. Hänt 2-3 gånger hittills.

Ska väl nämna att jag bara spelade igenom "tutorialen" än så länge. Får se hur det blir fortsättningsvis.

Synd, eftersom jag personligen gillar hela hjälteupplägget men hittills bara blivit besviken på de spel jag provat.

Det är i så fall bara i tutorialen som de bara står och tittar. Tycker alla mobsen aggrar som satans i vanliga fall. Kan stå och slå på en så råkar man komma lite för nära en grupp andra mobs, sen har man värsta gängbråket!! :evil:

Medlem

Betan var fett najs spelet är fett kul,för att man ska kunna tycka att det e najs måste ju man såklart ha sett /läst nåt av Dc innan


signatur

"eyuup"

Medlem

Har nyligen införskaffat detta lir och är nu level 9 som villain på Bloodstorm och jag måste säga att detta är bland det roligaste MMORPG spelet på väldigt länge! Visst är det lite buggigt ibland men det har ju precis släppts så ha tålamod! Karaktärsystemet är riktigt bra och questen och handlingen i spelet är grym! Om man gillar superhjältar så bör man definitivt köpa detta!

1
Skriv svar