Bekräftat - Rockstars nya släpps i maj

Robot
Bekräftat - Rockstars nya släpps i maj

L.A. Noire-premiären presenteras i en ny trailer - se den i FZ:s filmavdelning.

#la-noire, #take-two-interactive-1, #rockstar


Medlem
Bekräftat - Rockstars nya släpps i maj

Nice! Ser fram emot det!


signatur

Have a good time!

Medlem

Konceptet verkar riktigt spännande, men jag vill se lite gameplay innan jag bestämmer mig för att boka.

Medlem

Gameplayet verkar bestå av dialog. Inte ett vanligt GTA spel. Lite av en blandning mellan Heavy Rain och Mafia 2 som jag förstått det.


signatur

Have a good time!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Brain:

Gameplayet verkar bestå av dialog. Inte ett vanligt GTA spel. Lite av en blandning mellan Heavy Rain och Mafia 2 som jag förstått det.

Vilket låter alldeles äckligt bra, om du frågar mig.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Medlem

Och som vanligt så rövknullas Rockstar Games urpsrungliga fanskara. PC-spelarna. *bends over*


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Och som vanligt så rövknullas Rockstar Games urpsrungliga fanskara. PC-spelarna. *bends over*

Det kommer nog en dåligt optimerad portning inom ett år ska du se 8)

Jag fick kräm i byxan!:up:


signatur
Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Roy Batty:

Och som vanligt så rövknullas Rockstar Games urpsrungliga fanskara. PC-spelarna. *bends over*

Det kommer nog en dåligt optimerad portning inom ett år ska du se 8)

och det är också anledningen till att man skaffade ett 360 som man flashade. men jag ser fram emot det, kanske tillochmed blir att jag betalar för ett spel igen.

Medlem

Rockstar hit och Rockstar dit. Stackars Team Bondi. De är ju bara en skugga i det här projektet. Prisar man spelet får Rockstar krediten. Smutskastar man spelet får Rockstar ta kritiken. Team Bondi får bara kolla på och bli bortglömda. Det är ju faktiskt Team Bondi man skall vända sig till, inte Rockstar som bara är förläggare.

Det är Team Bondi som utvecklar spelet!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

MFZ
Medlem

detta har jag verkligen höga förväntningar på.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Rockstar hit och Rockstar dit. Stackars Team Bondi. De är ju bara en skugga i det här projektet. Prisar man spelet får Rockstar krediten. Smutskastar man spelet får Rockstar ta kritiken. Team Bondi får bara kolla på och bli bortglömda. Det är ju faktiskt Team Bondi man skall vända sig till, inte Rockstar som bara är förläggare.

Det är Team Bondi som utvecklar spelet!

+1.

Är e.g helt emot "filmspel", men detta spel fick to.m mig att höja på ögonbrynen. Ansiktsanimationerna i sig var helt fantastiska jämfört med allt annat man sett + verkar ha en del riktiga skådisar..


signatur
Medlem

Tycker inte ansiktsuttrycket är så makalösa som dom vill påstå, men ser ju klart bättre ut.

Tråkigt att det släpps på Konsol istället för PC, är inte Red Dead Redemption nog? Man ser ju ochså klart och tydligt att gränsen är nådd vad speltillverkarna kan uppnå med den hårdvaran...

Nåja, får väl spela ut Mafia 2 för femtielfte gången.

1
Skriv svar