Mmbopyeah

Medlem
Mmbopyeah

säger jag och trallar vidare. Måndag, yay. Nay? Yay? Lär mig nya färdigheter i Photoshop, sådant som jag aldrig tagit tag i inom grafikdelen, då jag huvudsakligen arbetat som fotograf. Lär mig färdigheter inom penseltekniker and I love it.

Idag ska jag laga mat!, (gudarna höjer sina mörka röster och beordrar världens befolkning att bygga en ark för att fly eländet). Men laga mat är skoj, relativt ofta. Idag ska jag experimentera fram köttfärsjärpar innehållandes kött, persilja och lök. Servera dem med knaprig klyftpotatis och vitlöksdipp. Sounds good, mmbopyeah.

Har blivit värsta gamern (gaymer, shit pommes vad jag är rolig!) senaste veckan. Helt plötsligt har jag spelat 20 timmar Blue dragon, gråtit över frustration och underliga svårighetsgrader i Heroes 3: Shadow of Death samt krängt både Super Meat Boy, Ilo Milo och Spare Parts i stora mängder. Besviken på Spare Parts, kontrollen, kameraproblem, wannabe Clank, ändock var det stundvis underhållande.

Vanligtvis brukar jag och Fredrik hålla spelkvällar med några av hans f.d. kurskamrater, det brukar vara trevligt att spela diverse viftande Wii-spel (ännu roligare när en galen människa brukar skrika och dra sina axlar ur led, av misstag under spelsessionerna). Men vi kan även behöva andra sorters spelkvällar i form av hardcore-gaming. Träffa supernördar och testa andra spel som inte är Wii-fierade (och vem vet, eventuellt spela Drakborgen, omg!). Alla som är peppade räcker upp en hand! *räcker upp fem*

[ia=24716; large]

#blogg

Mmbopyeah

Du bjuder på kakor i sådana fall, va? *pepp*

Medlem

Kakor, chips, cola. Allt som gudar äter!

Medlem

Hardcoregamingkväll låter som en perfekt idé!
Synd att man inte bor i närheten, i så fall kanske man kunde flörta in sig lite i gänget
Hm, jag får ta och fixa en hardcore session här med några polare någon kväll, tack för idén.


signatur

Åhhhh, e ja inte inbjuden :(.
Och ni ska kanske spela Drakborgen som e så förperskans roligt också.
Well your loss, jag kunde ha tagit med mig Arkham Horror, då skulle ni fått se på spänning.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Traveller in time, det är klart att du är bjuden!

Så sebastian o traveller, vi får ta och komma överens om något roligt datum helt enkelt!

1
Skriv svar