Vi på Fejan!

Frilansare
Vi på Fejan!

Skit i den crappiga bilden, jag ville bara säga att vi ju finns på Facebook också. Vi vill såklart att ni ska bli kompisar med oss där. Så bli det! Och bjud in de vänner ni tror kan vara intresserade också.

[ia=24725; large]

#blogg

Vi på Fejan!

Jovisst, men om det ska bli riktigt intressant måste det hända lite saker där med, inte bara länkar till nyheter eller info om vem som gillar vad; eller vad tycker du?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Frilansare

Absolut, men man måste börja någonstans, inte sant?

Inaktiv

1.Nästa gång ni har en tävling på hemsidan så borde ni lägga till en regel att man måste Gilla FZ på Facebook eller nått.

2. Fixa ihop något med nått företag att ni kan fixa speciella kampanjer? Ni fixar en flik på Facebook sidan som heter "Kampanjer". Där kan ni typ tillsammans med Webhallen eller Komplett fixa något bra erbjudande för oss medlemmar.
Om ni gillar Webhallen Sverige AB på Facebook så ser du hur det ser ut. Väldigt bra och det lockar folk.

Men vi som har vettet att våga vägra sociala måsten, som Facebook och Twitter. Vad får vi?
*Förutom era glada dagliga infall av personligheter*


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Traveller, jag kan börja posta mina tweets till dig!


signatur
Inaktiv

Får du väl skylla dig själv om du inte har Facebook / Twitter?
Bara roligt om FZ får ett större community.

Medlem
Skrivet av showerguy:

1.Nästa gång ni har en tävling på hemsidan så borde ni lägga till en regel att man måste Gilla FZ på Facebook eller nått.

Och vad vore vitsen med det?

Inaktiv
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av showerguy:

1.Nästa gång ni har en tävling på hemsidan så borde ni lägga till en regel att man måste Gilla FZ på Facebook eller nått.

Och vad vore vitsen med det?

Behöver inte vara varje tävling. Men något som gör att folk "Gillar" åtminstone.

Om du inte redan visste så finns Facebook i allt nu för tiden. I våra datorprogram, våra klockor, våra datorer, mobiler, våra spel, våra konsoler.

Bara roligt om FZ växer på Facebook.

Medlem

Våga Vägra Facebook! Världens största fjortiskonferens.
Lunarstorm på Anabola steroider är vad det är.
För att inte tala om alla säkerhetsläckor och brott mot den personliga integriteten som förekommer där.

Twitter som koncept har jag däremot inte nått emot, jag ser det som RSS med 140 bokstäver.

...Dom som använder det som smschat har jag inget till övers för dock. Det gäller iofs smschattare i allmänhet, du har en telefon, RING istället goddamnit.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar