Duke Nukem - FZ har nya trailern

Medlem

Förresten, ni glömmer inte First Access Club va? Vissa tror nämligen att man måste köpa Borderlands GotY for att få access dit, men det räcker med att man äger nån version av Borderlands på Steam så har man det. Kolla era nycklar bara och slanga upp på dukenukem.com sen.

Är man medlem får man ju nyckel till demon etc sen i förväg!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Less jag blir på dålig censur.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Hmm, kanske kan bli kul trots allt! Fast mest av allt vill jag att de här tolv åren ska ta slut någon gång!

Medlem
Skrivet av jonis:

Förresten, ni glömmer inte First Access Club va? Vissa tror nämligen att man måste köpa Borderlands GotY for att få access dit, men det räcker med att man äger nån version av Borderlands på Steam så har man det. Kolla era nycklar bara och slanga upp på dukenukem.com sen.

Är man medlem får man ju nyckel till demon etc sen i förväg!

Bra tips! Tack!

Men vart hittar men produktnyckeln?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Rolig trailer men tyvärr ser spelet riktigt risigt ut.

Medlem
Skrivet av magma:

Bra tips! Tack!

Men vart hittar men produktnyckeln?

Np. Du hittar nyckeln bland de andra nycklarna till DLC etc. Det kan vara så att du behöver ha det installerat eller åtminstone på nedladdning. Sen högerklickar du på spelet i 'Library > Games' bara.

Skrivet av schmuttah:

Rolig trailer men tyvärr ser spelet riktigt risigt ut.

Glöm dock inte att det här är samma trailer som visades på PAX, d v s Gearbox satte ihop material som existerade då. Sen dess har konstant finputsning pågått. Trailern är t ex stretchad från 4:3, nått som garanterat inte händer ingame. DNF kommer ha fullt stöd för alla aspect ratios (16:10, 16:9 och 4:3).

Det är dock känslan som är grejen och inte grafiken, jag vågar påstå att den definitivt finns där och i mängder!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Most epic trailer ever! --not--

Hade varit om musiken hade varit rätt!
-1 för det =(

MFZ
Medlem

fyfan va fimpigt det verkar vara..


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

I will so buy this game.

Medlem

Folk whinar över grafiken, när skall folk lära sig att grafiken inte är allt? Det är Duke för fan! Och det är Duke stil över grafiken. Så ge fan över å whina på Duke! Gå å köp de senaste FPS liret som laggar sönder era datorer om ni vill ha grafik! I CARE ABOUT DUKE! god jul!

Medlem

kan dom inte bara skippa usa lanseringen så vi slipper deras hysteriska censur det är ju förfasen inte ett spel riktat till barn XD att det skall vara så svårt att förstå... trött på det blir man.
annars håller tummarna för en värdig uppföljare


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Skulle bli förvånad om spelet är censurerat in-game. Är antagligen bara videon.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem
Skrivet av Carling:

Men... Är det bara jag som reagerar på att nakenhet censureras, men man visar hur mycket våld som helst... Snacka om skruvad kultur.

Reagerade också på det. Världen är allt bra märklig!

Störtskön trailer i övrigt. Jag avskyr att kika på speltrailers oftast men det här var... riktigt underhållande på ett befriande fjantigt sätt!

Medlem

Haha såg nu att utomjordingens bröst också var censurerade, ren humor!

Medlem

Om dom moddat The sims för å bli av med censuren i duschen, kan ni nog vara säkra på att det kommer till detta också

Medlem
Skrivet av Ikkay:

Om dom moddat The sims för å bli av med censuren i duschen, kan ni nog vara säkra på att det kommer till detta också

Men spelet är ju knappats censurerat, de har redan visat material där han kissar ocensurerat. Trailern är censurerad för att kunna visa den på youtube och andra "rena" sidor.

Duke 3D var inte heller censurerat, där visade tjejerna brösten, om än pixliga

Medlem

Fan, skitsamma om spelet blir bra eller årets flopp (även om jag hoppas på det förstnämda) Hela cirkusen kring det här spelet har ju gjort det till ett samlarobjekt detta ska absolut upp i hyllan spelar fan ingen roll om det så är sämre än E.T

Medlem

Ser fram emot recensionen och kommentarer om kvinnosynen i detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Detta ska jag nog skaffa oavsett om det är bra eller dåligt bara för att se vad de har lyckats få fram nu efter 12 år. De verkar ju iaf ha fått med en del humor så det kan säkert bli bra. (Iofs rätt låg och pubertal humor, men så har väl Duke-humorn alltid varit...)

Medlem

Jodå, Klossen. Jag var med då min gamla dx4 smattrade iväg i hiskeliga klockfrekvensen 100 MHz...jag minns med värme det eviga lurandet på huruvida spelen på den tiden skulle acceptera irq 3 och dma 5 eller om man åkte på en blåskärm...så visst har jag spenderat många timmar med DN3d. Jag tror dock inte att allas vår hertigs pubertala identitet räcker hela vägen idag, då synen på digital underhållning är en helt annan. Det betyder inte att man låter bli att införskaffa Forever, av nostalgiska skäl, men kanske kunde utvecklarna använt den väl tilltagna utvecklingsperioden till mer än ...and I'm aaalll outa' gum...


signatur

// P

123
Skriv svar