Vilken mobil tycker ni?

Medlem
Medlem

I den prisklassen, ZTE Blade helt klart.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

ska använda telefonen utomlands 9 månader om året också så skulle vilja veta vilken av dessa telefonerna ni tycker bäst om för det var bara domma som hade alla funktionerna jag vill ha och i denna prisklassen

Medlem

Håller med Achronos, Skaffa en ZTE Blade istället.

Medlem

Jag beställde en ZTE Blade igår ^^ var ett jäkla jobb att beställa från Tele2 med noscript installerat i firefox märkte jag

Medlem

ZTE Blade verkar nice. Varför skulle den vara sämre än ngn av dom lite dyrare?


signatur

Have a good time!

Medlem

Köpte en Blade i måndags, är grymt nöjd

Medlem
Skrivet av laxan96:

ska använda telefonen utomlands 9 månader om året också så skulle vilja veta vilken av dessa telefonerna ni tycker bäst om för det var bara domma som hade alla funktionerna jag vill ha och i denna prisklassen

Det förändrar ju saken lite!

Då tycker jag att du absolut INTE ska köpa Nokian då den har Symbian som är ett döende (läs dött) operativsystem.
Valet mellan Wildfire och Optimus One kan jag inte hjälpa dig särskilt mycket med då jag inte har en susning om hur LG'n är. Men en polare till mig har en Wildfire som han är supernöjd med, ska dock tillägga att den blir mycket bättre och snabbare om man rootar och installerar en custom rom, alternativt bara installerar en ny launcher. HTC's egna skal/launcher till android är inget att hänga i granen.

Kollade lite snabbt på betygen och verkar som LG har fått bäst kundomdömen.

Skrivet av Brain:

ZTE Blade verkar nice. Varför skulle den vara sämre än ngn av dom lite dyrare?

Kameran är väldigt dålig om man nu använder sig av den.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

1
Skriv svar