Se Teras klasser i vårt filmarkiv

Robot
Se Teras klasser i vårt filmarkiv

Vackert onlinerollspel. Tera! Spelets åtta klasser går nu att beskåda i vårt dignande smörgåsbord till filmarkiv. En film för varje klass.

#tera, #blue-planet-software


Inaktiv
Se Teras klasser i vårt filmarkiv

Tera är definitivt ett spel att hålla koll på om man gillar asiatiska MMO. Det har en sak som är rätt ovanlig, nämligen inget vanligt targeting system där man har en motståndare "cirklad". Här är det delvis fps targeting som gäller, speciellt för ranged combat. Kolla gameplay videos från betan i Korea på Youtube för att se hur det är i riktig gameplay.

Medlem

Riktigt sugen på att se hur det här spelet tar sig. Gillar hur de mixar Action med MMORPG.

Hoppas på europe beta snart, rädd för att det är för mkt asiatiskt grind osv.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av QueloR:

Riktigt sugen på att se hur det här spelet tar sig. Gillar hur de mixar Action med MMORPG.

Hoppas på europe beta snart, rädd för att det är för mkt asiatiskt grind osv.

Från vad jag vet så har folk I koreanska betan sagt att det är väldigt enkelt att lvla, samt så är det ju en beta också, kan ha gjort processen snabbare för just det.

Tror dom har sagt dock att dom siktar på att inte göra det grind-heavy då dom vet att det inte är populärt här i väst men den som lever får se.

Panda? då var kina kört då...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Är denna en förbättring på Lineage eller Aion?
Är tveksam att denna kommer komma långt. Kanske längre än Age of conan knappast men men.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Det här är i princip Lineage III, enligt lite jag läst iaf. Dom använder/byggde mycket av det på kod som fanns till ett L3, som dom senare inte fick göra av någon anledning eller liknande. Sen ang grind osv, tydligen ska spelet "väst-anpassas", rewards, xp, och massa annat sånt.

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Panda? då var kina kört då...

Självfallet får man ha pandor i spel i Kina, men däremot måste man betala en avgift till kinesiska staten för att få ha det på grund av deras påhittade upphovsrätt.

Medlem

Mer grind än wow men max level är 50, och att nå 38 tog de flesta som spelade mer seriöst på en vecka. lv 38 var max leveln på koreanska open beta.

Spelets fokus är just questande & dungeons, samt lite politiska system så inte precis något nytt under grannen förutom politiska systemet.

Det speciella med spelet dock är strids systemet, de som gillar mer action anpassade spel lär gilla detta. Här handlar det om att träffa, sikta rätt, och att hålla sig undan från attacker.

Medlem

Gillar denna typ av targeting osv, och några klasser såg kul ut. däremot så vet jag att jag förmodligen inte skulle stå ut i längden; det är något med asiatiska (mmo)rpgs som får mig att tappa intresset rätt fort, även om jag kan vara underhållen en kort tid av det.

1
Skriv svar