crysis 2 mp beta

Medlem
crysis 2 mp beta

nån mer som upplever att det hackar en aning? verkar som om de har försökt kräma på väl mycket fläskig grafik för gamla boxen. otighta kontroller med tycker jag. besviken men ej överraskad...

Medlem

Hackar ingenting för mig. Du har inte dålig uppkoppling då? Eller spelade på en dålig server?

Medlem

Hackar inte direkt här heller, minimappen kändes som att den uppdaterade med låg framerate dock, speciellt då man roterar så känns det som den hackar, men inte själva spelet, det verkar flyta på.

Tykte det var rätt kul, speciellt då man får lite häng på kontrollen, den e inte otight direkt, utan anpassad så att man timar hopp och sånt automagiskt då man hoppar över stora gap och upp för väggar, vill man hoppa normalt får man trycka till snabbt på hoppknappen så tar man ett skutt och det använder ingen power.

Redan stött på fuskare/exploiter dock :/ en kille (svensk dessutom) som startade matchen med gunship killstreaken.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

tror inte det har med uppkopplingen att göra. släckte ner och startade på ny kula men samma sak. känns precis som när man spelar på en för klen dator och för höga inställningar.

Medlem

mitt xbox har stannat upp helt tre gånger på två dagar nu alla gångerna när jag spelade crysis demot, har aldrig hänt förut.

föresten, vet nån hur man låser upp Customize equipment?
är i högsta leveln och mina kompisar kan det men inte jag :\

EDIT:
problemen hade inget att göra med crysis2 demot då för mitt xbox kraschade och ska lämnas in på reparation.
väldigt bra kundservice föresten.
kraschade igårkväll och dom kommer och hämtar det för reparation idag.
stod systemfel på skärmen och det var nog nåt som hade gått sönder inuti sa dom.

Medlem

Inga problem här heller. När man dör så kan det hända att det laggar lite, men det beror nog på EA's kassa servrar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

pratat med 3 andra personer idag som också tycker att det varkar vara aningen låg framerate. utöver det och att jag inte gillade kontrollerna så har jag faktiskt inte hittat nåt mer fel. spelet utan dessa problem (för mig iaf) hade nog varit ett tänkbart köp.

1
Skriv svar