Dead Space 2: Severed tillkännagivet

Robot
Dead Space 2: Severed tillkännagivet

Tillägg som låter dig utforska mer av den skräckinjagande storyn - endast till Xbox 360 och Playstation 3.

#dead-space-2, #ea, #dead-space-2-severed, #dead-space-extraction


Medlem
Dead Space 2: Severed tillkännagivet

Ah, se där. Konsolmjölkningen påbörjad.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Ah, se där. Konsolmjölkningen påbörjad.

"Konsolmjölkning" vad är det?
Ser bara samma vanliga mjölkning som alltid funnits, men till PC är det väl så vanligt med dessa "expansioner" att man inte ens reagerar längre?
Lite som med ondskefulla DRM och begränsade aktiveringar, man vänjer sig väl

Bra att EA börjar utannonsera DLC redan innan spelet släpps, både prequel och sequels ska det vara!
Då vet man att man gör rätt när man plockar upp en "game of teh year" eller iaf väntar tills spelet ligger på 99-199kr, med tanka på all DLC som krävs för att man ska få hela äventyret

Ish
Medlem

Mata inte trollet.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

det är tråkigt att företagen väljer att döda pc så snappt som möjligt.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Inaktiv

Helt jävla idiotiskt att inte släppa det på alla plattformar som spelet släpps på. Blir att avboka nu, tänker inte stödja sånt här svek. Tänkte inte handla från företag som inte stödjer alla plattformar dom släpper sina produkter till fullt ut.

KoP
Medlem
Skrivet av Hannu87:

Ah, se där. Konsolmjölkningen påbörjad.

Ska vi snacka mjölkprodukter så är det väl snarare så att vi som väljer att spela på konsol ibland får åka i "gräddfilen".

Medlem

var jävligt hypad för spelet men efter ha hört att det är kortare än första spelet, DLC's utannonserad OCH ha multiplayer läge vilket spelet absolut inte behövde så väntar jag tills spelet ligger i en rea korg eller något. Ser bra ut men inte värt full pris även om man får extraction med(PS3).


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Jävla tur att jag avbokade pc collector hade blivit fett besviken

Inaktiv

muuuuuuuuu


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

1. Varför göra massa dlc... Helt onödigt imo.
2. Varför hatar alla konsol så mycket..? Folk klagar på att det inte är 'hardcore' osvosv.. Förstår inte vad folk menar med det, köp en konsol och pröva ska du få se att det inte är tråkigt, utan hellre så är det roligare

Medlem

Ja vad är hardcore? En hardcore spelare kan ju spela på gameboy tetris tex bara att han gör d överdrivet bra/mycket eller? Pc är inte mer hardcore en gameboy.........ja pc är ju så vanligt gameboy borde vara mer extremt. Har inget gameboy d var bara ett exempel.Jag hatar inte konsol men jag tycker om pc ochså.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Ah, se där. Konsolmjölkningen påbörjad.

Säljer mera till konsol. Så varför inte fortsätta? Alla på PC piratkopierar bara. (Mestadels)

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Hannu87:

Ah, se där. Konsolmjölkningen påbörjad.

Säljer mera till konsol. Så varför inte fortsätta? Alla på PC piratkopierar bara. (Mestadels)

Varför inte sälja det på PC då också och försöka främja marknaden där? Istället för att göra konsumenter missnöjda, skapar ju bara fler pirater. Företagen är lika skyldiga till PC marknadens nedgång som piraterna är, speciellt med sånna här deals.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Hannu87:

Ah, se där. Konsolmjölkningen påbörjad.

Säljer mera till konsol. Så varför inte fortsätta? Alla på PC piratkopierar bara. (Mestadels)

jaha? jävla fördomar då.

Hursomhelst så vrf inte bara fixa ngt, så att man måste vara uppkopplad till internet lr ngt för pc spelen.


signatur

Rwa?

Medlem

Inhandlade spelet idag... till 360 så jag kan alltså pusta ut. Men detta kommer väl knappast som en överraskning? Att vi ens spelar spel på datorn längre är ju en gåta.

Medlem

De som inte gillar DLC kan ju bara kila vidare och lägga ned trollandet.

Själv säger jag - strålande! Allt i Dead Space-väg mycket välkommet.

1
Skriv svar