Star Wars: The Old Republic släpps i september?

Robot
Star Wars: The Old Republic släpps i september?

Biowares största projekt någonsin ryktas anlända i början av hösten.

#bioware, #star-wars-the-old-republic, #ea


Inaktiv
Star Wars: The Old Republic släpps i september?

Hoppas verkligen att det blir bra!

Medlem

Det ska bli kul att se hur det går för spelet.
Flopp eller inte?

Medlem

Jahaja... jag som hade hoppats på att få prova skiten nu i vår...

Och nej, trots barnslig tecknad stil, dåliga animationer (har ni sett gubbarna springa? lol?) och seeeeeg och hjärndött stridssystem så tror jag inte att det kommer att floppa...

Medlem
Medlem

Spelet kommer att vara gratis och släppas i morgon, min källa är en högt uppsatt person på firman som städar Biowares lokaler.

Se där, jag kan också sprida värdelösa rykten...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Moderator | Testpilot

Ger mig min fulla tillit till detta!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Spelet kommer att vara gratis och släppas i morgon, min källa är en högt uppsatt person på firman som städar Biowares lokaler.

Se där, jag kan också sprida värdelösa rykten...

Cool story, bro!

Medlem
Medlem
Skrivet av Jakob Svärd:
Skrivet av SID 6.7:

Spelet kommer att vara gratis och släppas i morgon, min källa är en högt uppsatt person på firman som städar Biowares lokaler.

Se där, jag kan också sprida värdelösa rykten...

Cool story, bro!

Dito.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

hade verkligen velat ha detta till våren.. är egentligen enda spelet jag verkligen verkligen verkligen sett fram emot på några år nu

Fan att man ska vänta till nästa vinter igen usccchhhh.. det positiva är väl att man kommer ha något att spela i början av vintern men jag hade lika gärna kunnat offra min sommar hehe


signatur

Suup homie

Medlem

ROCK n ROLL,,,,


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

AW8
Medlem

Det vore tråkigt om det skulle försenas.

Och allt jag har att säga om EA Louse är: successful troll is succesful.

Skrivet av Securion:

Och nej, trots barnslig tecknad stil, dåliga animationer (har ni sett gubbarna springa? lol?) och seeeeeg och hjärndött stridssystem så tror jag inte att det kommer att floppa...

Håller med. De borde göra om spelet från scratch i CryEngine2, eftersom grafiken jämt har varit the Unique Selling Point i BioWare-spel.

Det "hjärndöda stridssystemet" har jag dock inte sett till någonstans. Är det säkert att det är rätt spel du pratar om?


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

blir så jävla arg på min mac

Inaktiv
Skrivet av AW8:

Det "hjärndöda stridssystemet" har jag dock inte sett till någonstans. Är det säkert att det är rätt spel du pratar om?

http://www.gametrailers.com/video/gc-09-star-wars/55339

Du har alltså inte sett den trailern?

Det ser så otroligt slött och segt ut. Det är inte bättre i filmen där man gömmer sig bakom skydd heller.

Jag är stor fan av RPG spel i stilen kotor. Men känns som kotors strider är mer intressanta än det här.

Hoppas på att spelet kommer vara mer intressant än vad det verkar i den filmen för jag tycker det ser kasst ut.

Sen att grafiken + animationer är väldigt fattiga ljust nu är iaf inte ett plus.

Men där är ju röst skådespelare iaf...

Medlem

Betan har väl inte ens dratt igång. Hur skulle de hinna till våren då?
Helt klart verkar September stämma iså fall


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

http://swtor.com/community/showthread.php?t=255000
Fortfarande våren 2011 som gäller, enligt Bioware.
För egen del får dom gärna snickra på spelet fram till 2012, bara det blir bra.

Medlem
Skrivet av Bathory:

För egen del får dom gärna snickra på spelet fram till 2012, bara det blir bra.

+1

Medlem

Med tanke på hur lite de visat hittills vill jag påstå att det var naivt att räkna med en vårrelease. Ska ju vara en längre beta och lite sådant först, annars får vi bara en buggig hög med skit.

Skrivet av jonne_man:

http://www.gametrailers.com/video/gc-09-star-wars/55339

Du har alltså inte sett den trailern?

Det ser så otroligt slött och segt ut. Det är inte bättre i filmen där man gömmer sig bakom skydd heller.

Jag är stor fan av RPG spel i stilen kotor. Men känns som kotors strider är mer intressanta än det här.

Hoppas på att spelet kommer vara mer intressant än vad det verkar i den filmen för jag tycker det ser kasst ut.

Sen att grafiken + animationer är väldigt fattiga ljust nu är iaf inte ett plus.

Men där är ju röst skådespelare iaf...

Så du baserar ditt intryck av en video som tvingades fram för under ett och ett halvt år sen? Spelet var väl knappt i Alfa-stadium då!

Jag spelar hellre "Knights Of The Force", en Jedi Academy mod...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar