Inga skivor till PSP2

Robot
Inga skivor till PSP2

Sonys nya skippar UMD, kränger spel online och låter Android-mobiler vara med i matchen. Men gamla PSP-spel...?

#apple


Medlem
Inga skivor till PSP2

Vad är det frågan om eller, ni bara matar på med PSP2 nyheter, 7 på raken? :s

Super ni på redaktionen eller?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Vad är det frågan om eller, ni bara matar på med PSP2 nyheter, 7 på raken? :s

Super ni på redaktionen eller?

Vadå? Det är intressant ju. Till och med Kotaku gör detsamma

Medlem

Haha Tommy det är dagens största nyhet, alla reportrar JAGAR efter y information i omgångar förstår du väl.
Jag sitter och uppdaterar mig hela tiden och söker som en tok, hur kan man INTE vilja ha mer?!

Medlem

Men det är ju bara en liten dosa som skriker GET LAID


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Men det är ju bara en liten dosa som skriker GET LAID

Tråkmåns ^^

Medlem

son, im dissapoint

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Men det är ju bara en liten dosa som skriker GET LAID

Samma sak kan nog sägas om alla platformar, beroende på vem du frågar.

Medlem
Skrivet av izumi:

Haha Tommy det är dagens största nyhet, alla reportrar JAGAR efter y information i omgångar förstår du väl.
Jag sitter och uppdaterar mig hela tiden och söker som en tok, hur kan man INTE vilja ha mer?!

Men lite jobbigt blir det imo, jag hade gjort en samlingsnyhet istället för att peppra nyhetsflödet med flera nyheter om samma produkt.

"Så här se PSP2 ut"

5 minuter..

"Så här låter PSP2"

ytterligare 10 minuter..

"Så här länge räcker batteriet på PSP2"

Medlem

Men lite jobbigt blir det imo, jag hade gjort en samlingsnyhet istället för att peppra nyhetsflödet med flera nyheter om samma produkt.

"Så här se PSP2 ut"

5 minuter..

"Så här låter PSP2"

ytterligare 10 minuter..

"Så här länge räcker batteriet på PSP2"[/quote]

"Så här luktar PSP2"

"Så här smakar PSP2"

Räcker det?

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Men det är ju bara en liten dosa som skriker GET LAID

Haha tycker synd om dig om denna maskin skulle rubba dina chanser för att ligga..

HÖGLUND:

Kan förstå att vissa vill ha det samlat på ett ställe,
men vad förväntar man sig när det är en enhet går officiell samma dag?

Alla redaktioner vill ju vara först med infon till sina läsare. Hellre att jag får veta allt i go mån genom dagen än att få en wall of text om 3 dagar då allt är bekräftat.

Fast det är ju en åsikt.

Medlem

Kommer den kunna ersätta mobilen också alltså? Med tanke på att den har både wi-fi och 3g?

Medlem
Skrivet av quilling:

Kommer den kunna ersätta mobilen också alltså? Med tanke på att den har både wi-fi och 3g?

Nokia n-gage, sony edition ^^

Medlem

Var det inte lite snack just angående PSP Go, iom att det endast var download, så skulle affärskedjorna börja bråka och inte sälja konsolen. Då det var i huvudsak spelen där pengarna fanns.

Medlem

Skönt att slippa skivor. Köpte en PSP2000 men hatade UMD-skivorna. Laddade ner spel från PSN istället.

1
Skriv svar