Skräddarsy ditt drömåk i Test Drive Unlimited 2

Robot
Skräddarsy ditt drömåk i Test Drive Unlimited 2

Ett av februaris hetaste spelsläpp kommer allt närmare – spana in senaste trailern hos FZ!

#test-drive-unlimited-2


Medlem
Skräddarsy ditt drömåk i Test Drive Unlimited 2

Detta kommer bli riktigt kul att lira. Hela idén med att ta racing vidare till ett mer socialt häng online ska bli intressant att se. Blir ett köp!!


signatur

Driver inredningsbutiken https://roomly.se med över 100 000 produkter från 60 olika butiker - Välkommen in!

Medlem

Nöjer man sig med ett nu än mer arkadigt spel i en standard som var medioker 2007 så.. go for it.

P.s Endast bilarna är bättre .. dvs mediokra 2011.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Var med it betan, körningen är 100x gånger sämre än i TDU

Uruselt spel som är bara mini games och barbie house party

Medlem

Wow! Man kan ändra fälgar och göra en egen lack! Grymt mycket customization... GTA San Andreas hade fan 10x gånger mer customization

Ish
Medlem

Fanns för 288:- på Impulse såg jag


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Skittrailer till skitspel.

Medlem

EDIT: Tog bort allt, har redan varnat.

Svar till posten under:
(SÅ less på höra den naiva ramsan genom hela "beta testet").

Det finns inte en chans att Eden-games klarar göra om/ordna upp den STORA majortitet av spelet som var underkänt, slopat från Tdu1, eller totala magplask-förändringar, för att inte tala om alla buggarna.
Men kanske.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

jag har förbokat det för längesedan och att döma ut ett spel som man inte testat eller sett i sin färdiga status är lite onödigt och förhastat.
Innan det finns riktiga tester på den riktiga och färdiga versionen så blir det ett kör på detta spel eftersom jag gilalde det första, jag gillar iden med "sandlåde" upplägg,inte bara på detta spel, och det här är för mig ett givet köp.
betan var långt ifrån den färdiga versionen och var mer avsedd som en servertest och belastningstest är spelutveckling.
så till vi sett ett färdigt spel och en test på ett färdigt spel så är det onödigt att döma ut det för man har inget belägg och grund för det man säger om spelet.
det går varken säga bu eller bä idag för ingen här vet hur det kommer att vara när det är klart


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Jag är också skeptisk. Skall jag köpa detta så är det för bilkörningen. Leka med dockhus slutade jag (officiellt) med för 35 år sedan. Kul grej om de hade tid över att fixa det, men scrap om det går ut över körupplevelsen. Att kunna mecka sin bil personlig tar jag för givet att det skall gå.
Tyvärr så ser det ut som de lagt all energi på den sociala biten, i alla fall vad jag kan se från de olika filmsnuttarna. De som var med i Betan, hur arkadiga är bilarna? Är det som nya NFS så går det bort fortare än en pilsner på midsommarafton. Jag får fan utslag av jävla powerups i bilspel.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar