Jag har testat Crysis 2, Multiplayer

Medlem
Jag har testat Crysis 2, Multiplayer

Jag har i skrivande stund tagit en paus ifrån Dead Space 2 spelandet för att ge er kära läsare lite smaskiga detaljer om Crysis 2 som jag har utlovat.
Det första ni måste tänka på är att detta är ett demo, vilket innebär att det är väldigt begränsat i sitt utförande och antalet saker som är upplåsta, jag ska därför försöka ge er en bild utifrån det som är tillgängligt.

Crysis 2 är ett av de snyggaste multiplayerspelen jag har sett på länge även om kantutjämningen skiner med sin avsaknad. Under intensiva fighter kan bilduppdateringen droppa under 30fps, jämförelsevis ligger Call of duty: Black Ops på jämna 60fps fast tappar upplösning. Detta kan göra att situationer där många saker händer samtidigt blir svåra att tampas med när bilduppdateringen sjunker markant.

Demot bjuder på en bana som är väldigt liten, något som skapar tajta strider. Crytek verkar ha som avsikt att skapa väldigt små och närstridsrika banor för att kompensera upp för sitt ”killstreaks-system”

För att få killstreaks är lite av ett besvär. När du har dödat någon så måste du plocka upp dennes ”dog-tags” som ligger brevid liket. Detta gör tex sniper till en överflödig klass som inte kan få killstreaks utan att springa dit där den dödade sin fiende. De killstreaks som står till ditt förfogande i demot är: Radar, Orbital Strike (laser), Attack Helikopter (på modernt vis)

Demot erbjuder 5 klasser, shotgun, sniper, assault rifle och LMG, och en konfigurabel klass där du får mixa som du själv vill. Denna är dock begränsad men verkar ha rätt många variabler att skräddarsy din uppsättning på ditt egna sätt!

Demot var i stort ändå en rolig upplevelse men känns i nuläget inte som ett vinnande koncept. System med dog tags för killstreaks måste finputsas och bilduppdateringen måste ses över för att Crysis 2 ska kunna bli en ny generations multiplayerspel.

#blogg

Medlem
Jag har testat Crysis 2, Multiplayer

detta var då också till 360 kanske du kan nämna, närbilduppdateringen inte behöver bli ett problem me high end dator och spelet i PC versionen,, förhoppningsvis dvs ^^

Medlem

Fungerar 3D:n i demot?

Medlem

3D:n finns att aktivera på demot, dock äger jag inte en 3d-tv så jag har ingen aning om hur det funkar tyvärr

1
Skriv svar