PC-demo av Crysis 2 på väg

Robot
PC-demo av Crysis 2 på väg

Crytek har inte glömt bort hur allt började...

#crysis-2, #ea, #crytek


Medlem
PC-demo av Crysis 2 på väg

Kommer den kosta pengar som Xbox demot tydligen gör? ...

Medlem
Skrivet av Mortimer:

Kommer den kosta pengar som Xbox demot tydligen gör? ...

Om du menar att man måste vara guldmedlem för att kunna spela multiplayer som alla andra multiplayerspel på xboxen så ja.. men det kostade inget att få tillgång till demot på 360'n och det är inga avgifter alls för PC demot.

Medlem

Inget PS3-demo?

Medlem

Frågan är hur länge Microsoft har betalat för 360 exklusiviteten av demot

Medlem

FPS spelas på PC


signatur

Meep!

Ish
Medlem

Lär bli intressant! Dax att pressa mina 6950s!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Lär bli intressant! Dax att pressa mina 6950s!

Då fungerar nog Crysis minst lika bra. Tvåan är ju trotts allt menat att fungera på konsol.

Medlem

MP är ointressant, vill ha SP-demo.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Nu kommer PC-demot av konsol-spelet Crysis 2.

Åh herregud.

Medlem

Ett demo INNAN release? Well, I've never!

Medlem

Vill ha vill ha vill ha! *studsar*

Medlem
Skrivet av Phobo:

FPS spelas på PC

This ^^

Medlem

Gött! Jag som trodde att EA övertalat Crytek att glömma oss.

Medlem

Härligt! Synd att det inte va SP bara.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Ish:

Lär bli intressant! Dax att pressa mina 6950s!

Då fungerar nog Crysis minst lika bra. Tvåan är ju trotts allt menat att fungera på konsol.

Crysis pressar nätt och jämt mitt 6950@6970 i 1050*1650.

Crysis 2 är enligt Crytek inte ett konsoll spel. Motorn har utvecklats till både pc och konsol (de stängde av en massa för att mesigare maskiner skulle orka pcspel) Är ju till exempel selektiv 3D på konsol.

FPS funkar på Xboxen med, inga problem, man ska bara vänja sig lite.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Phobo:

FPS spelas på PC

Jag håller med dig fullständigt, men nåt som gör mig ännu mer förbannad är när nån lägger fram nån slags rutig skärbräda med små trädildos och undrar om jag vill spela. Schack ska ju för fan spelas på PC.

AW8
Medlem

Mycket bra. Skulle vara kul att få testa graffen och fyssen i singleplayer dock.
Fast man kanske kan hinna göra det mellan allt fraggande ändå.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Kogster:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Ish:

Lär bli intressant! Dax att pressa mina 6950s!

Då fungerar nog Crysis minst lika bra. Tvåan är ju trotts allt menat att fungera på konsol.

Crysis pressar nätt och jämt mitt 6950@6970 i 1050*1650.

Crysis 2 är enligt Crytek inte ett konsoll spel. Motorn har utvecklats till både pc och konsol (de stängde av en massa för att mesigare maskiner skulle orka pcspel) Är ju till exempel selektiv 3D på konsol.

Lustig upplösning

Medlem

Jag spelar Crysis 1 varje kväll med kompisarna. Blir aldrig trist.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

hmm, demot var lite av en besvikelse på xbox, kändes som om de hade dummat ner spelet ordentligt, speed är borta (kom inte och säg att sprinten är speed för att det drar från nanosuiten det är bara en dålig ursäkt) strength är nästan borta, de förstörde armor, det enda som är ok är väll cloaking. Glömde nästan bort att nämna att "real time" vapen customisationen är borta :/

Medlem

Ja multiplayer ja...men det är ju singelplayer som man vill mäta sin burk med! Vad är det för trams de håller på med?

Medlem

Iaf ett demo till PC innan release, något man aldrig ser annars.. tex Bulletstorm, total dissar PC skaran men det twittras hejvilt med konsolfansen och vilken highscore dem har.

Medlem
Skrivet av ingen aning:

hmm, demot var lite av en besvikelse på xbox, kändes som om de hade dummat ner spelet ordentligt, speed är borta (kom inte och säg att sprinten är speed för att det drar från nanosuiten det är bara en dålig ursäkt) strength är nästan borta, de förstörde armor, det enda som är ok är väll cloaking. Glömde nästan bort att nämna att "real time" vapen customisationen är borta :/

Skooojar du eller..... Bäst fan för Crytek att du om har finslipat andra grejer, annars lär dom ha en dedikerad spelare mindre vill jag lova.

Medlem

Crysis 2 enligt mig är ett spel som skulle släppts som en add-on till Crysis fansen back in the day när Crysis var intressant, nu känns det bara gammalt och fult. ingenting känns unikt eller nytt, kanske nått för dem som missat Crysis spelen helt och hållet. men för mig kändes det som att jag spelade om ett 4 år gammalt spel som jag tröttnade på för länge sen.

Medlem

Att man väljer att lansera demot till konsoll först tycker jag säger det mesta om var prioriteringarna ligger.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

så ner bantad grafiken är så fixar jag det här med min geforce 6600gt.

Inaktiv

spelade demo igår på 360, kul som fan^^


signatur

n00b

Medlem

skulle inte chocka mig om den kom 23 mars

1
Skriv svar