Håll hårt i din sparfil från FFXIII

Robot
Håll hårt i din sparfil från FFXIII

Square Enix tycker att fansen bör se till att ha sina sparfiler från Final Fantasy XIII kvar eftersom de kan komma till nytta i Final Fantasy XIII-2.

#final-fantasy-xiii-2


Medlem
Håll hårt i din sparfil från FFXIII

Nice, mycket nice, jag la ner 126 timmar på detta spel bara för att platina det XD. Typ 60 timmar main game resten post game, det var trevliga timmar det, jag menar det, det var verkligen trevliga timmar.

EDIT: Altså till dom tröga som inte fattar så menar jag FFXIII och inte 2an.

Medlem

jag la ner ca. 20 timmar, gav upp och har inte rört det sen dess.

Medlem

Känns inte så intressant i ett linjärt spel. Ska de dynamiskt ändra något efter hur långt du gick i 40-timmars-korridoren? T_T

Medlem

dom gjorde iofs så här i dead space 2 då man fick ett vapen från ettan om man hade en gammal save file.

Inaktiv

Har ju inte spelat speciellt många timmar av FF13, då det var som att se på en kass film. Men känns ju rätt korkat att kunna flytta över sin sparfil från ett så linjärt spel. Vad skulle det påverka?

Inaktiv
Skrivet av anon_19389:

Har ju inte spelat speciellt många timmar av FF13, då det var som att se på en kass film. Men känns ju rätt korkat att kunna flytta över sin sparfil från ett så linjärt spel. Vad skulle det påverka?

De är nog inte tänkt att vara utav Mass Effect-kaliber, utan mer att man får nån bonus om man spelat första delen.

1
Skriv svar