Ang undersökningen om reklam

Medlem
Ang undersökningen om reklam

Fick för ett par minuter sedan den där popupen om reklamundersökningen. (Ironiskt att reklamundersökning är en popup - som en viss hatad reklamtyp brukar vara...)

En kommentar är bara att det kanske vore bra/intressant att göra en undersökning om vilken typ av reklam som attraherar folk mest, samt vilken reklam som folk stör sig mest på.

På det sättet kanske ni kan välja typ av reklam som besökarna gillar mest, eller iaf stör sig minst på, hur man nu ser det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Eller så kanske det skulle funnits ett alternativ att
"Jag hatar FZ's reklam eftersom den gillar att bugga sig och gör upplevelsen på hemsidan sämre. Genom att den bland annat gör den segare"

Skägg.
10 Chambers

Conthox, tar det vidare med de som utformat undersökningen!

Siken, trist att du upplever det så. Vi ha gjort en rad olika ändringar och förbättringar för att reklam inte ska störa. Är det särskilda kampanjer du stör dig på eller har du ett generellt problem?


signatur
opA
Medlem

Håller med Siken.

Jag har inte varit inloggad på sidan på länge, inte ens haft FZ.se bland mina länkar men har hittat tillbaka hit nu sen någon vecka tillbaka och har sen dess stört mig oerhört på dessa pop-ups som kommer upp titt som tätt.

Förra veckan hade ni någon reklam pop-up som dök upp mitt i allt som hade en "Close"-knapp som inte ens fungerade... och nu kommer den där undersöknings pop-upen upp som de inte ens går att klicka sig vidare till undersökningen.

Skippa pop-up överhuvudtaget.. ha istället en skicka-vidare bild på startsidan eller liknande där man kan välja att läsa, eller ignorera.

Använder Firefox 3.6.13

1
Skriv svar