Peka finger av stolthet i Dead Space 2

Robot
Peka finger av stolthet i Dead Space 2

Filmmaterial har dykt upp som visar upp en annorlunda bonus som du får om du klarar av Dead Space 2 på hardcore-svårighetsgraden. Obligatorisk spoilervarning, det vill säga.

#dead-space-2, #dead-space, #ea


Medlem
Peka finger av stolthet i Dead Space 2

Hardcore mode = klara spelet på svåraste utan checkpoints och endast 3 saves, dvs dör du så får du börja om.

Medlem

Tack för förtydligandet Fanboyen


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Trams, men kul...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mycket mycket bra spel! Aldrig riktigt hänt förut när jag spelat ett spel.

Åkte till Media Markt, köpte det för 399kr. Åkte hem och började spela runt 7-8. Blev klar runt kl 4 tiden på morgonen...

Kunde inte sluta spela. Var tvungen att spela klart singleplayer, det var som en film. Jag ville se "klart filmen" innan jag gick och la mig eller gjorde något annat.

Jag blev helt fast i spelet så att säga. Tog runt 8 timmar att klara ut. bra längd på spelet.

Mycket bra spel, älskar Dead Space franchisen!

Skall nog lira igenom en gång till på Veteran och testa lite nya vapen och sätta dom där Power Nods på andra ställen nu!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Snacka om att ge dem fingret.
Härligt mäktigt vapenljud.

Så ska det gå till! Alla rewards borde vara av denna typen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Fan va jag garva när jag såg filmen, bang bang...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Haha, älskar att han låter bang bang själv

1
Skriv svar