Om trupperna i Operation Flashpoint: Red River

Robot
Om trupperna i Operation Flashpoint: Red River

Fokus ligger stenhårt på autencitet, skulle man kunna utläsa av den bestämda berättarrösten på den nya trailern till Operation Flashpoint: Red River.

#operation-flashpoint-red-river


Om trupperna i Operation Flashpoint: Red River

Exakt samma konsollskit som föregångaren DR, dom la ner supporten för det spelet (som är fullt av buggar och skit) och började på detta skiten istället.

Blä, rör inte ens denna dynga med tång!

Medlem

Dragon rising släpptes, påstådde det realitiskt och simulatorlikt kriggsspel, en patch kom. massor av buggar..
F1 2010 släpptes, påstådde det realitiskt och simulatorlikt racingspel, en patch kom, massor av buggar..
Red river ska släppas, påstås realistiskt.. hmmm...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

Inget köp utan en demo först. Går inte på den lätta en gång till.

Medlem

Är spelet sponsrat av USAs arme? Hela trailer kändes som en utdragen "AMERICA FUCK YEAH!".


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

En enda lång gäspning åstadkom den där filmen...

Medlem

Fyfan, vad tråkigt!!!! Lönt o göra sånt här skit...

Medlem

Borde kanske heta Red River: Team America Fuck Yeah! istället

Medlem

AMERICCAAAAaaAAaaaaaaaaaAAA

Medlem

Så dåligt som förra var, så ska det här spelet ha fått minst 4.5av5/90av100 av flera recensenter annars låter jag bli. Codemasters är grymma på bilspel, men av DR att döma så kan dom inte krig lika bra.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Orkade inte ens titta igenom hela filmen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hahahahahaha sämsta trailern någonsin imo. Blev inte ett dugg sugen på detta spelet, och efter dragon rising så ska det till en smått otrolig trailer om jag ens ska titta åt denna spelserien igen.


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Så dåligt som förra var, så ska det här spelet ha fått minst 4.5av5/90av100 av flera recensenter annars låter jag bli. Codemasters är grymma på bilspel, men av DR att döma så kan dom inte krig lika bra.

Hehe, du.. Hazzeboii, kommer du ihåg vad förra fick? och framförallt vad det fick här på FZ?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av HaZe303:

Så dåligt som förra var, så ska det här spelet ha fått minst 4.5av5/90av100 av flera recensenter annars låter jag bli. Codemasters är grymma på bilspel, men av DR att döma så kan dom inte krig lika bra.

Hehe, du.. Hazzeboii, kommer du ihåg vad förra fick? och framförallt vad det fick här på FZ?

Joo visst, men har faktiskt slutat bry mig om vad FZ ger för betyg. Syftade mer på andra spelsajter och andra spelare?

Jag gillar FZ, men tycker recensionerna senaste åren har hållt väldigt konstig och ojämn kvalite.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Värt o testa!
Men inget slår Project Reality modden till BF2 <3

Medlem

Negga på ni bara. Jag är taggad och hade kul med det förra. Jag Hoppas att kritiken från förra spelet ordnar upp deras fix denna gång.

Medlem

Haha ganska roligt att dom verka ju seriösa och tro att as många folk kommer köpa denna skiten. Och när jag säger skiten så antar jag det eftersom dom la ner supporten på Dragon rising typ 1 månad efter som släpp spelet. Och det ger ju inte direct någon seriös känsla. Jag kommer lätt inte köpa detta för jag har inget förtroende för dom och DR va skräp.

Medlem

Jag hade faktiskt kul med förra delen. Tycker de som gnäller har väl till en viss del - men är onödigt gnälliga. Passar inte spelet så köp inte!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar