Planetside Två!

Medlem
Planetside Två!

Okej, jag är inte säker på varför det här gör mig så glad, men ändå... Igår twittrade John Smedley, en av Sonys många chefer, ovanstående bild på en stridsvagn från den kommande <i>Planetside</i>-uppföljaren. Det är bara en stridsvagn, men ändå får den mig att nostalgiskt minnas de många, många timmar jag tillbringade i <i>Planetside</i>, hoppande från transportplan, smygande osynlig i fiendens torn... Jag kan knappt vänta!

#blogg

Planetside Två!

Vänta, vänta vänta lite här nu va!. Planetside 2? Hur har jag kunnat missa det här?!!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Inte mycket att missa än, finns bara två bilder på fordon och informationen att det är under utveckling. Men jag hoppas!

Då är vi två!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Fast de där stridsvagnarna är inte så roliga - minns med fasa de smala broarna, där en stridsvagn från den ena sidan förvandlades till en veritabel köttkvarn som inte gick att komma undan. Särskilt som jag alltid var osynlig också :).

1
Skriv svar