Se vad du kan göra som högnivå i DC Universe Online

Robot
Se vad du kan göra som högnivå i DC Universe Online

Ett av årets första - och kanske till och med bland de bästa - massiva onlinerollspel har inte helt oväntat en mängd material för alla att gå igenom. Även när man nått maxnivå, så att säga. Spana in lite exempel i vårt filmarkiv.

#dc-universe-online


Medlem
Se vad du kan göra som högnivå i DC Universe Online

Ett väldigt kul spel, men det behöver finslipas och få ett mycket bättre interface för PC användarna.

Medlem

Jag har lite 50-50 känslor kring till att köpa detta spel. Jag har ju spelat både City of Heroes och Champions Online. Båda spelen tröttnar man på efter kanske en vecka och jag är lite rädd för att DC Universe Online kommer att gå åt samma riktning. Problemet med superhjälte-spelen är att dom saknar variation. Monstren är dom samma och förutom att man lär sig nya förmågor så händer inget med karaktären.

Medlem

@ Jansons Frestelse:
+1

Medlem

Har själv spelat det här spelet nu i någon vecka.. Kan lugna er lite Janson och mrpeter för det finns otroligt mycket att göra samt att spelet är mycket varierande för att vara ett MMO!. Storyn är ju nästan bättre än vad vanliga singeplayer spel kan ha Otroligt nöjd med DC hittills .. Det man själv tycker är på minus sidan är väl att man har en begränsad actionbar.. Men det är väl för att man måste planera noga innan man går in i en strid och göra sin gubbe lite mer unik.

Medlem

Mmm såg ju lite kul ut, Man kanske skulle göra en Kick-Ass... ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Moderator | Testpilot

Finns det någon trial eller någon som kan skicka en buddy key om det är möjligt?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Finns det någon trial eller någon som kan skicka en buddy key om det är möjligt?

Tyvärr för tidigt för en trial, och jag vet inte om det finns några buddy keys heller.
Är ni osäker så vänta är mitt förslag, då hinner de fixa till och finslipa spelet lite mer
För min del blev det ett tidigt köp för att jag hade inget bättre för mig, och nu efter några dagars spelande så älskar jag spelet, även om det finns negativa sidor som jag hoppas de fixar i kommande patcher/expansioner

Medlem

SOE har i min bok ett förbaskat bra rykte.. det enda jag hittils stört mig på i DCUO är chatten.. och den ska fixas i nästa patch


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Så även om man spelar som en ond person ska man hjälpa till att rädda världen?

Medlem
Skrivet av Liljencroowna:

Så även om man spelar som en ond person ska man hjälpa till att rädda världen?

Jupp, annars har man ju ingen planet att vara ond på


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar