Gruppräder i The Old Republic

Robot
Gruppräder i The Old Republic

Raids, dungeons eller som det benämns i The Old Republic - Flashpoints. Spana in en sådan i vårt filmarkiv och läs och lär om företeelsen.

#star-wars-the-old-republic, #lucasarts, #bioware


Inaktiv
Gruppräder i The Old Republic

Jag låter kanske ganska negativ när jag svarar på filmens innehåll; men det såg jävligt stelt och tråkigt ut. :/

Moderator | Testpilot

Tycker det här verkar jävla bra. Med tanke på hur instanser i vanliga fall funkar och lägg till konversationsystemet och alla val du kan få från andra bioware spel och slänga in allt i ett så kan det väll ändå inte bli dåligt? Har fullt förtroende till detta spel. Trotts allt så "failar" ju inte Blizzard med något av sina spel och inte har Bioware gjort det hittils heller.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ni får tänka på att det verkar vara minst ett halvår kvar till release.

Medlem

Ser tyvärr väldigt tråkigt ut, animationerna osv ser stela ut :/

Ase
Medlem

Tror på detta. med den unkna & bristfälliga stilen i wow(& det verkar funka år efter år ) så borde detta hålla ganska bra, sen berättandet kanske kan få fäste även i onlinespelens värd, så har hög förväntan på detta ,har aldrig blivit besviken på bioware(lite för mycke konsollanpassning i dragon age men bra ändå)
så blir spännande i höst

Inaktiv

Alla som börjar lira det här kommer som vanligt att gå tillbaka till World Of Warcraft efter en månad.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Alla som börjar lira det här kommer som vanligt att gå tillbaka till World Of Warcraft efter en månad.

Nej

Medlem

jag är skeptisk, behöver se mer material.

Medlem

Ser så jävla tråkigt ut. Är sjuukt tveksam till detta.

Medlem

fattar inte hur man kan få ett spel att se så stelt ut

Medlem

Filmen lyckades sänka den hype jag känt i alla fall. Som många andra sagt så ser det sjukt stelt ut.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Alla som börjar lira det här kommer som vanligt att gå tillbaka till World Of Warcraft efter en månad.

Förstår inte vad du menar, aldrig hört talasom world of warcraft.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Alla som börjar lira det här kommer som vanligt att gå tillbaka till World Of Warcraft efter en månad.

Spelar inte World of Warcraft.

Medlem

Detta spel kommer att floppa totalt. Det har inget att göra med någon jämnförelse med något annat mmorpg.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Hanga:

Detta spel kommer att floppa totalt. Det har inget att göra med någon jämnförelse med något annat mmorpg.

Omstrukturera tack.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Spelet ser ju stelare ut än....allt.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv

Ser ju inte värre ut än något annat MMO. Kan bli intressant med lite story, förhoppningsvis så sabbar dom inte all story genom att tvinga fram dagliga runs av allt satans content tills man är spyfärdig.

Medlem

synd... hade hellre sett kotor 3 än det här fast bioware ägs ju av EA och dom vill ha snabba cash dvs ett mmo^^


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Fortfarande stelt, har sett stelt ut hela vägen sedan PR-avdelningen varvade sina motorer. Annars verkar vissa delar av spelet vara rätt okej, som t.ex. uppdragstypen där man samarbetar genom dialoger osv verkar kul i coop.

Men siar jag så tror jag inte riktigt på spelet ännu, dock kan man som alltid ha fel

Medlem

Håller med om att det ser ganska stelt ut. Men man ska samtidigt komma ihåg vad man jämför med. Jag vet inte om något MMO som innehåller lika stora världar, lika mycket story, dialoger och dialogval mm. Allt känns genomarbetat, och det känns bra att att man gör om lite i konceptet, med kompanjoner, annorlunda crafting etc. Tror det kommer bli en av spelare välkommen WoW-konkurrent.

Medlem

är det bara jag som stör mej på hur Yoda låter???

Medlem
Skrivet av Dahlman:

är det bara jag som stör mej på hur Yoda låter???

Nej eftersom att det inte är Yoda.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Ase:

Tror på detta. med den unkna & bristfälliga stilen i wow(& det verkar funka år efter år ) så borde detta hålla ganska bra, sen berättandet kanske kan få fäste även i onlinespelens värd, så har hög förväntan på detta ,har aldrig blivit besviken på bioware(lite för mycke konsollanpassning i dragon age men bra ändå)
så blir spännande i höst

Jag ser samma tecknade stil på det här som WoW. Inget illa menat med det, eftersom att det FUNKAR år efter år osv.! Om du inte är för insnöad på att det här kommer vara GotY så kan du se likheter mellan de tvås grafik. Och jag tänker inte argumentera särskilt mycket djupare. Men det ser faktiskt ganska stelt ut ungefär som WAR. Men om spelet faktiskt blir bra så kommer jag börja spela det.

Sen för att citera en klok man här på forumet:
Du har inte spelat deras Sonic va? Tänkte väll det.

Medlem

Såg helt ok ut, det verkar roligt att ha samtal i instancer


signatur

Game long and prosper

Medlem

Om det inte var Bioware hade jag varit mer skeptisk. Jag får testa det själv om jag ska få ett omdömme.

Inaktiv

Som någon annan skrev jag tror de som spelar wow kommer stanna en månad sen gå tillbaks till wow.

Varför? Jo. Vem här spelar wow nu och har spelat throne of tides isntancen. Hur många av er kollade igenom hela filmen med bläckfisken som kommer där? Nej inte så många tror jag. Hur ska folk då ha tålamod att konversera i en instance?

Men jag tror spelet kommer locka helt andra spelare.

Jag tycker dock det ser otroligt stelt ut. Spelar nog hellre igenom kotor igen än lirar detta

Medlem
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Dahlman:

är det bara jag som stör mej på hur Yoda låter???

Nej eftersom att det inte är Yoda.

Vem är det då? Lol. Yoda har ju funnits sedan tidernas begynnelse i Star Wars-världen. Är du ett fanboy som försöker försvara ett sjunkande skepp kanske? Faktum är att jag blev också ganska störd på rösten. Epic fail.

Edit: Kopierat ifrån Wookieepedia, Yoda was one of the most renowned and powerful Jedi Masters in galactic history, who was known for his legendary wisdom, mastery of the Force and skills in lightsaber combat. Yoda served as a member of the Jedi High Council in the last centuries of the Galactic Republic and reigned as Grand Master of the Jedi Order before, during and after the devastating Clone Wars.

Medlem
Skrivet av Jansons Frestelse:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Dahlman:

är det bara jag som stör mej på hur Yoda låter???

Nej eftersom att det inte är Yoda.

Vem är det då? Lol. Yoda har ju funnits sedan tidernas begynnelse i Star Wars-världen. Är du ett fanboy som försöker försvara ett sjunkande skepp kanske? Faktum är att jag blev också ganska störd på rösten. Epic fail.

Edit: Kopierat ifrån Wookieepedia, Yoda was one of the most renowned and powerful Jedi Masters in galactic history, who was known for his legendary wisdom, mastery of the Force and skills in lightsaber combat. Yoda served as a member of the Jedi High Council in the last centuries of the Galactic Republic and reigned as Grand Master of the Jedi Order before, during and after the devastating Clone Wars.

När Yoda dör i old school trilogin, säger dom inte att han är 900 år då? I så fall kan snubben i trailern ha varit Yoda då TOR utspelar sig några millenium innan Clone Wars.

Jag störde mig inte på hans röst, bara på att han inte använde den störtsköna Yoda grammatiken


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Jansons Frestelse:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Dahlman:

är det bara jag som stör mej på hur Yoda låter???

Nej eftersom att det inte är Yoda.

Vem är det då? Lol. Yoda har ju funnits sedan tidernas begynnelse i Star Wars-världen. Är du ett fanboy som försöker försvara ett sjunkande skepp kanske? Faktum är att jag blev också ganska störd på rösten. Epic fail.

Edit: Kopierat ifrån Wookieepedia, Yoda was one of the most renowned and powerful Jedi Masters in galactic history, who was known for his legendary wisdom, mastery of the Force and skills in lightsaber combat. Yoda served as a member of the Jedi High Council in the last centuries of the Galactic Republic and reigned as Grand Master of the Jedi Order before, during and after the devastating Clone Wars.

När Yoda dör i old school trilogin, säger dom inte att han är 900 år då? I så fall kan snubben i trailern ha varit Yoda då TOR utspelar sig några millenium innan Clone Wars.

Jag störde mig inte på hans röst, bara på att han inte använde den störtsköna Yoda grammatiken

Du menar kan INTE ha varit Yoda efter som spelet utspelar sig CA 4000 år innan den första trilogin. Yoda är inte född och existerar inte.

12
Skriv svar