Rykte - PS3-spel sparas online

Medlem

Ingenting som kommer att locka mig att betala för plus-tjänsten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av selle:

Varför ska man bråka mellan Xbox 360 och PS3? Ni PS3 älskare som säger att Xbox 360 och Live gold är skit. Och samma gäller dom som har 360 och håller på och gnäller på PS3'an. Fattar inte varför folk som använder 2 olika produkter ska gnälla om vilken som är bäst.

One might argue, att detta är ett forum och oliksinnade uppfattningar alltid kommer dyka upp. Om nu ingen ska få argumentera för sitt egna tycke, varför ska du då ha rätt att säga till dessa att sluta?

Det viktigaste är ju inte vem av dessa som har "rätt" utan den personen som sitter och läser detta och faktiskt inte ens äger Xbox eller PS3. Han kan då bilda sig en egen uppfattning utifrån vad som sagts.

Men visst, diskutioner som dessa kan urartar snabbt. Men man måste få kunna säga vad man tycker.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Psn+ skaffa! (@Mosoloa1 Flera guldmedlemmar än vad det är PSN medlemmar. ( Utgår att många har EU, US konton.) Ska även påminna dig att det är gratis tills du har laddat ner till ett värde av 2200 kronor. Så gratis blev det inte.) D här som Mosoloa1skriver är ju fel är man medlem i psn+ i ett år har man d i ett år inte efter 2200kr av spel laddats ner. Sony räknar på att man får ett världe av ca 2200 under ett år. Men man får mer tycker jag iallafall.

Medlem

Jag måste klaga på Shatter som släpptes den här månaden för spelet funkar inte för mej som d ska. Ladda ner d för några månader sen som ett pröva på spel & det uppför sig som ett nu me bara att man kan spela hur mycket man vill. trodde att dom skulle fixa d under månaden men men.

Medlem
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av selle:

Varför ska man bråka mellan Xbox 360 och PS3? Ni PS3 älskare som säger att Xbox 360 och Live gold är skit. Och samma gäller dom som har 360 och håller på och gnäller på PS3'an. Fattar inte varför folk som använder 2 olika produkter ska gnälla om vilken som är bäst.

One might argue, att detta är ett forum och oliksinnade uppfattningar alltid kommer dyka upp. Om nu ingen ska få argumentera för sitt egna tycke, varför ska du då ha rätt att säga till dessa att sluta?

Det viktigaste är ju inte vem av dessa som har "rätt" utan den personen som sitter och läser detta och faktiskt inte ens äger Xbox eller PS3. Han kan då bilda sig en egen uppfattning utifrån vad som sagts.

Men visst, diskutioner som dessa kan urartar snabbt. Men man måste få kunna säga vad man tycker.

Ermm så vitt jag vet så står det inte en ända gång i min post att folk ska sluta argumentera. Och det är en liten skillnad i att argumentera om olika funktioner som gör den ena produkten bättre än den andra än att sitta och säga tex "PS3 är så jävla bra men xbox 360 suger så jävla hårt, man måste betala för att spela online" Just den saken ta folk alltid upp. Och som jag sa så var jag fullt medveten om att man måste betala på 360 för att lira online och det gör mig ingenting. Men visst jag håller med att det är lite konstigt ändå att det kostar att lira online för microsoft dra ju inte direct in så lite pengar på alla deras olika produkter så man tycker ju att det bode vara gratis. Men så är läget. Men mycket som faktiskt kan styra över vilken konsol man köper är också vilken konsol dina polare har. Om alla dina polare har PS3 så kan ju det styra att du med hellre tar PS3 över 360. Roligare att spela med kompisar om du frågar mig.

Jag säger inte att PS3 är en dålig konsol för det är den inte. Hade kunnat köpa en sån om mina polare också gjort det.

Sorry blev lite Off topic här men men.

12
Skriv svar