Go Dickwolves!

Skägg.
10 Chambers
Go Dickwolves!

Med karaktärer som The Fruit Fucker, en juicepress som tömmer sina fruktoffer på saft med ett rör från hans skrev, är Penny Arcade inte helt rumsrena. Jag kan förstå att en del inte tycker vad de gör är roligt, själv vrider jag mig ofta av skratt på grund av deras träffsäkerhet. Fans det idolaffischer på Mike och Jerry skulle jag tapetsera om hemma.

Den senaste tiden har de dock hamnat i ett märkligt blåsväder som jag har väldigt svårt att förstå, speciellt med ovan nämnda karaktär i bagaget.

Visst, våldtäkt är hemskt på alla sätt och vis och därför ett känsligt ämne men i sammanhanget begriper jag inte hur någon kan bli upprörd. Och om de blir upprörda har sköna Steve Hughes svar på tal.

<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="440" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/X-JxA9Rvs8I" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>

#blogg


signatur
Go Dickwolves!

Dickwolwes VS FallosFish.
Cuntcat VS Gerbil.

"Please dont ban me!"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Det märkliga är ju att just ordet (eller rasen?) fått så mycket skäll. Vad är det för del på en varg vara varje extremitet är en lem? Då kanske de inte skulle få bli jagade...


signatur
Medlem

Hehe, jag tänkte på just det som står i strippen den senaste gången jag spelade. Fick en quest att bandagera fem skadade soldater så att dom kunde ta sig tillbaka till campet. Gjorde det, såg två soldater till ligga ett par meter längre bort. Typ "sorry dudes, det var fem jag skulle hjälpa, inte fler." och sedan sticker man.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar