Se gameplay från PSP2

Robot
Se gameplay från PSP2

En ny trailer visar gameplay från Killzone, Resistance och Uncharted på Sonys kommande bärbara spelmaskin.

#uncharted-psp2, #killzone-psp2, #wipeout-psp2, #gravity-daze, #smart-as, #little-deviants, #reality-fighters


Se gameplay från PSP2

Det bästa är att videon INTE fungerar. Hjlellllp!!!!!!!!!!

Skägg.
10 Chambers

Nu ska den fungera, blev något tekniskt tjaffso!


signatur
Medlem

såg ju inte så dumt ut!

Medlem

3DS känns plötsligt riktigt gammal. Framförallt Killzone och Reality Fighters såg riktigt bra ut i den här videon.

Skägg.
10 Chambers

Jag gillar hur den bakre skärmen används för att trycka upp marken i Little Deviants, väldigt bra användande av tekniken i mitt tycke.


signatur
Medlem

Jag har inte varit något större fan av PSP, men PSP2 ser ruskigt innovativt och roligt ut. Måhända att jag till och med köper en!

Medlem

Jag ska klart köpa psp2 men inte springa runt mitt i vägen för att bilda ihopp råttor med röda kepsar trafik fara!

Medlem

Skulle ju inte säga nej till en!

Medlem

Vart är ps3 grafiken som utlovades?

Medlem

Nu blir jag nästan arg att den kommer runt julafton vill ja ha den nu ;D

Medlem

Köpte aldrig någon PSP, men det är möjligt att det blir en PSP2. Då kan man ju spela de spel till PSPn som man missat, så som Valkyria Chronicles 2 (och kommande 3), och de nya spelen.

Däremot så vill jag att dom släpper en modell med HDMI så man kan spela på stor-TVn om man så vill.

Medlem

Jag säger bara wow! Vem fan vill ha 3DS efter att ha sett det här
Sony regerar!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skit vilken dålig musiklåt!

Medlem

Vad kommer den att kosta?

Medlem

Wow det ser riktigt nice ut
Undra hur svårt det kan vara o utveckla spel till psp2an


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Här såg man ju faktiskt några lovande originaltitlar. Grafiken är definitivt riktigt bra, inte exakt PS3 grafik men ska jag vara helt ärlig så förväntade jag mig inte det. Särskilt inte vid release. ^^' Little Big Planet ser ut som Little Big Planet 2, hoppas de har integrerat PS3 med PSP2 versionen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jag hoppas man kan enbart spela med knapparna och ignorera gyrokontrollerna, touch screen och all det där fina

Medlem

Den här väcker faktiskt ett riktigt habegär!

Medlem
Skrivet av Xrick:

Jag hoppas man kan enbart spela med knapparna och ignorera gyrokontrollerna, touch screen och all det där fina

Det kommer inte gå. Sony har som krav att ALLA spel måste använda ALLA knappar och gimmicks som finns på konsollen.

Medlem
Skrivet av lang:

Vart är ps3 grafiken som utlovades?

Det var väl aldrig nån som lovade? Det dom sa var att den skulle bli lika kraftfull som en ps3, sen är det ju upp till utvecklarna att utnyttja hårdvaran på rätt vis.

Medlem

Det såg bra ut, men är det bara jag som förutspår att många kommer tappa dessa maskiner i marken medan man spelar?

Medlem

Proximately# Man kan ju inte förvänta sig att de första spelen ska visa vad den har för grafik som bäst. Killzone 3 kom ju 2009 och Uncharted 2 kom ochså 2009.

Inaktiv

Häftigt! Men enda som oroar mig är priset på spelen.

Medlem

Bara jag som ser att AR-spelen faktiskt ser ut att vara renderade och använder alltså inte kameran? Tänker på fightingspelet och det där dom visar en vägkorsning.

Medlem

gud vad jag hatar o tilta på något när jag spelar det... ge fan i o lägg in sånt.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av pazu:

Det kommer inte gå. Sony har som krav att ALLA spel måste använda ALLA knappar och gimmicks som finns på konsollen.

Detta låter ju riktigt jävla skitdumt!

Vad har du hört/läst det? Har du någon källa på det?

Medlem

Ska köpa den hur mycket den än kostar!

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Ska köpa den hur mycket den än kostar!

Det där gillar Sony

Ser häftigt ut! Kommer garanterat köpa den också. Blir spännande att se hur alla funktioner utnyttjas, såsom den bakre plattan och rörelsefunktionerna.

Undrar också om AR funkar så bra som det ser ut där, det kunde vara coolt

12
Skriv svar