Se gameplay från PSP2

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag gillar hur den bakre skärmen används för att trycka upp marken i Little Deviants, väldigt bra användande av tekniken i mitt tycke.

Det är inte en skärm på baksidan, utan en touchpanel. Du vet, en sådan där som sitter på bärbara datorer.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

Bara jag som reagerade på hur dåligt uncharted flöt på?

Medlem

Tvivlar på att jag kommer använda touchpaden/screenen så mycket men grafiken var riktigt bra. Speciellt Uncharted såg fett ut. OCH 2 ANALOG STICKS!!! Fattar verkligen inte varför man inte hade det på PSP1 fast det funkade hyfsat iaf men ändå.

Medlem

Såg riktigt intressant ut tycker jag! Kanske blir ett köp om ekonomin tillåter

Känns det som att priset kan bli saftigt med tanke på alla prylar och finesser.

Lite lag i spelena här och där men vad tusan kan man förvänta sig när spelena fortfarande är under utveckling?

Medlem

Nja, blev inte alls särskilt sugen.

Medlem
Medlem
Skrivet av =NFT=Avalanche:
Skrivet av pazu:

Det kommer inte gå. Sony har som krav att ALLA spel måste använda ALLA knappar och gimmicks som finns på konsollen.

Detta låter ju riktigt jävla skitdumt!

Vad har du hört/läst det? Har du någon källa på det?

Kan det vara sarkasm kanske?

Medlem

No, no, not impressed at all av the grafik.

Medlem

Hoppas det inte blir som på PSP där Sony tog kända märken och slängde projektet på någon b-lags studio som inte alls hade något att göra med utvecklingen av orginal spelen, t.ex. Daxter eller Secret Agent Clank. Tyvärr ser det ut som att den trenden fortsätter då det nya Uncharted på PSP2 inte utvecklas av Naughty Dog.

Medlem

Ser ruskigt kul ut! Ge mig nu


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Inte riktigt förstått grejen med PSP2. Ser precis som som PSP1 fast aningen bättre grafik, rätt så meningslöst i mitt tycke.

12
Skriv svar