Var stark i Crysis 2 - ny film i arkivet

Robot
Var stark i Crysis 2 - ny film i arkivet

Ta dig en titt på en riktigt fräck förklaring till vad som händer i Crysis 2 och vad din roll i det hela är. Vad är det då? Rädda världen såklart!

#crysis-2


Medlem
Var stark i Crysis 2 - ny film i arkivet

Första gången jag faktiskt fått lite intresse av crysis, såg grymt ut. Hoppas man kan hoppa runt på stora delar i new york och hitta olika vägar till objektivet.

AW8
Medlem

MAXIMUM ARMOR. Har alltid diggat det där nanosuit-snacket!

Och den där snubben började att jobba med nanosuit-dräkterna redan innan 1920?
Intressant.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Såg ut att vara riktigt linjärt. Vill ha tillbaks de tropiska miljöerna från originalet och Far Cry.

Bra ljud...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av kebbe:

Såg ut att vara riktigt linjärt. Vill ha tillbaks de tropiska miljöerna från originalet och Far Cry.

HUR kan du se det från en sån här trailer?
Kom igen... Ska du trolla så tror jag du kan bättre

Tror för övrigt spelet kommer bli bra. Snäppet bättre än Crysis, men inget revolutionerande.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av kebbe:

Såg ut att vara riktigt linjärt. Vill ha tillbaks de tropiska miljöerna från originalet och Far Cry.

HUR kan du se det från en sån här trailer?
Kom igen... Ska du trolla så tror jag du kan bättre

Tror för övrigt spelet kommer bli bra. Snäppet bättre än Crysis, men inget revolutionerande.

Man ser det ganska tydligt på miljöerna och i striderna. Byggnader utan ingångar aggerar väggarna som avgränsar spelvärlden. Dessutom skedde nästan alla strider på väldigt korta avstånd, vilket får mig att tro att man har en väldigt liten yta att röra sig på.

Med detta är spelet 3gb mindre än vad originalet var, vilket egentligen inte säger någonting. Lägger man ihop ett och ett så kan dock anta att spelet blir mer linjärt.

Medlem

Tror nog det kommer vara ganska breda och öppna miljöer i spelet! Kommer säkert bli en del i Central Park.

Lite nyfiken på om de slipat på den dåliga fysiken!?
Sen var ju inte ljudet någon hit i första heller!

Gissar även på att det inte kommer vara lika interaktivt(!?) som det är i klippet, ungefär som klippet i början av första!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Grym trailer, vart fan sugen, gilla första.

Medlem

Redan förbokat till PC och efter denna trailer så lär jag inte avboka.
Najs med IR syn, den + invisibility... Får nästan lite Predator vibbar


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ser ut som Crysis 1 på Medium settings.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Såg ut att vara riktigt linjärt. Vill ha tillbaks de tropiska miljöerna från originalet och Far Cry.

Meningen med filmen var ju att vissa upp dräkten och dess funktioner, så vi vet ju inte ifall om miljöerna vi såg ens finns eller ser ut som de gjorde i den här filmen i riktiga spelet.

Dessutom så var han ju på ett tak på ett ställe så det lär knappast vara lika linjärt som typ MW2.

OT: Sluta trolla och leka the critical guy i varje nyhet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Meningen med filmen var ju att vissa upp dräkten och dess funktioner, så vi vet ju inte ifall om miljöerna vi såg ens finns eller ser ut som de gjorde i den här filmen i riktiga spelet.

Dessutom så var han ju på ett tak på ett ställe så det lär knappast vara lika linjärt som typ MW2.

OT: Sluta trolla och leka the critical guy i varje nyhet.

Har förklarat varför jag tycker att det verkar linjärt och har inte sett något gameplay som tyder på motsatsen. Du kan gärna anta att spelet blir stort och fritt som föregångaren, men ingenting tyder på det.

Gällande min inställning till nyheten så är det alltid lätt att fokusera på det negativa. Att jag inte gillar det faktum att Crysis har blivit linjärt, Bulletstorm saknar multiplayer och att Anarchy Reigns ser ut som alla andra skitspel i genren är inte någonting jag hittat på i takt med att nyheterna publicerats. Din "han låtsas nog bara att inte hålla med mig"-inställning är bara fjantig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Hardboiled15:

Meningen med filmen var ju att vissa upp dräkten och dess funktioner, så vi vet ju inte ifall om miljöerna vi såg ens finns eller ser ut som de gjorde i den här filmen i riktiga spelet.

Dessutom så var han ju på ett tak på ett ställe så det lär knappast vara lika linjärt som typ MW2.

OT: Sluta trolla och leka the critical guy i varje nyhet.

Har förklarat varför jag tycker att det verkar linjärt och har inte sett något gameplay som tyder på motsatsen. Du kan gärna anta att spelet blir stort och fritt som föregångaren, men ingenting tyder på det.

Gällande min inställning till nyheten så är det alltid lätt att fokusera på det negativa. Att jag inte gillar det faktum att Crysis har blivit linjärt, Bulletstorm saknar multiplayer och att Anarchy Reigns ser ut som alla andra skitspel i genren är inte någonting jag hittat på i takt med att nyheterna publicerats. Ditt "han låtsas nog bara att inte hålla med mig"-inställning är bara fjantig.

Fan vad du då ska klaga, finns ju tekniskt sett ingenting som tyder på att det är linjärt heller, av det man sett kan det ju finnas flera vägar man kan gå vilket varken du, jag eller någon vet något särskilt mycket om eller hur? Men folk är ju olika, vissa vill ba negativa åt allt och alla.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=i3vO01xQ-DM

- Ingen fjantig musik
- behöver inte säga att det finns maximum strenght, dem bara visar det
- EN STORY!
- Bättre grafik
- NÅGONTING NYTT!

Spel som Crysis och Far Cry var spel som pressade tekniken till MAX, båda har nu dött. När man kombinerar pc och konsol spel blir det pinsamt tydligt att detta inte längre kan uppnås.

Medlem

Tog ner HD klipp genom techpowerup och man kan tydligt se att de har rejält skalat ner på polygoner. Ser mer ut som UT3 motorn än Crysis motorn...

Moderator | Testpilot

Undrar fortfarande också hur spelet har något med 1an att göra. Slutet av ettan visar att Nomad och resten var tillbaka till ön för en soldat där dom trodde var död hade överlevt och antog dom skulle gå till botten med det hela. Det ryktas dock om att killen i 2an kan vara Nomad fast under ett annat namn därav att han "snott" Nanosuit 2 och blir jagad av Crynet. Kanske dom tänkt göra varje spel en separat uppföljare?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Securion:

Ser ut som Crysis 1 på Medium settings.

Förmodligen inspelat från en konsol.......


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Medlem

Både Crysis och Crysis Warhead var väldigt linjära...Däremot var banorna stora och man hade mer valmöjligheter än i många spel , men i grund och botten var de linjära

Är också besviken på att banorna här verkar vara betydligt mindre än i de första delarna

1
Skriv svar