Bulletstorm driver med Call of Duty

Robot
Bulletstorm driver med Call of Duty

Ladda ner gratispangaren Duty Calls som bjuder på fyra minuter ren parodi på den äkta populära pang-pang-serien.

#call-of-duty, #bulletstorm, #people-can-fly


Medlem

Haha klockrent hoppas alla förstår hur tråkigt call of duty blivit...

Medlem

Bästa jag sett på länge

Medlem

HAHAHAHHAHAHAHAHA!

Medlem

People Can Fly kan driva med CoD hur mycket de vill, Bulletstorm saknar fortfarande vettig multiplayer (fjant-co-op är bara tråkigt) och kommer därför bara att hålla de fem minutrarna som spelets enformiga gameplay känns nytt.

Förresten kanske det vore dags att fixa så att man kan kolla på trailers och liknande direkt i nyheten, klickar jag på en Play-knapp så vill jag se klippet, inte hoppa in i ett nytt fönster, välja se högupplöst och klicka på "play" igen.

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

People Can Fly kan driva med CoD hur mycket de vill, Bulletstorm saknar fortfarande vettig multiplayer (fjant-co-op är bara tråkigt) och kommer därför bara att hålla de fem minutrarna som spelets enformiga gameplay känns nytt.

Demot var rätt lovande.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:
Skrivet av kebbe:

People Can Fly kan driva med CoD hur mycket de vill, Bulletstorm saknar fortfarande vettig multiplayer (fjant-co-op är bara tråkigt) och kommer därför bara att hålla de fem minutrarna som spelets enformiga gameplay känns nytt.

Demot var rätt lovande.

Demot var extremt repetitivt. Tröttnade innan det tog slut. Flashiga siffror och texter över hela skärmen gör det inte mindre repetitivt att skjuta identiska fiender om och om igen.

Medlem

Ahahahaha, jag dööör!

Medlem

Hehe, den var ju riktigt bra!!!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Jäkligt skoj liten film (och jag gillar ändå alla CoD-spelen). Risken med att häckla alla andra spel som People Can Fly gör, är att om de inte verkligen lyckas med Bulletstorm så kommer de att få äta upp det i all evighet:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av RobbazSweC:
Skrivet av kebbe:

People Can Fly kan driva med CoD hur mycket de vill, Bulletstorm saknar fortfarande vettig multiplayer (fjant-co-op är bara tråkigt) och kommer därför bara att hålla de fem minutrarna som spelets enformiga gameplay känns nytt.

Demot var rätt lovande.

Demot var extremt repetitivt. Tröttnade innan det tog slut. Flashiga siffror och texter över hela skärmen gör det inte mindre repetitivt att skjuta identiska fiender om och om igen.

En näst intill perfekt beskrivning av MW2. Det enda du glömde var obalanserade vapen, killstreaks och värdelös multiplayer.

Medlem
Medlem
Skrivet av Deragorn:

En näst intill perfekt beskrivning av MW2. Det enda du glömde var obalanserade vapen, killstreaks och värdelös multiplayer.

Värdelös multiplayer brukar inte hålla speciellt länge. Att ett tvåsiffrigt antal miljoner fortfarande spelar MW2 och lika många eller fler spelar Black Ops online visar att utvecklarna har gjort någonting väldigt rätt.

Bulletstorm är som gjort för traditionell multiplayer och det är ett stort slöseri att utvecklarna inte tagit sig tid att lägga in det.

Medlem
Medlem

AAAAAAAAAHAHAHAHAHLOLOLOLOL

Denna video gjorde min vecka.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Deragorn:

En näst intill perfekt beskrivning av MW2. Det enda du glömde var obalanserade vapen, killstreaks och värdelös multiplayer.

Värdelös multiplayer brukar inte hålla speciellt länge. Att ett tvåsiffrigt antal miljoner fortfarande spelar MW2 och lika många eller fler spelar Black Ops online visar att utvecklarna har gjort någonting väldigt rätt.

Bulletstorm är som gjort för traditionell multiplayer och det är ett stort slöseri att utvecklarna inte tagit sig tid att lägga in det.

Eller att folk äter bajs bara för deras kompis gör det.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

HAHAHAH IRL så jävla sant!

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Deragorn:

En näst intill perfekt beskrivning av MW2. Det enda du glömde var obalanserade vapen, killstreaks och värdelös multiplayer.

Värdelös multiplayer brukar inte hålla speciellt länge. Att ett tvåsiffrigt antal miljoner fortfarande spelar MW2 och lika många eller fler spelar Black Ops online visar att utvecklarna har gjort någonting väldigt rätt.

Bulletstorm är som gjort för traditionell multiplayer och det är ett stort slöseri att utvecklarna inte tagit sig tid att lägga in det.

Så klart den stora massan gillar MW2 och Fail ops eftersom det är spel för baddies. Vad fan trodde du annars?

Min mops skulle kunna få hög score i dessa spel.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Eller att folk äter bajs bara för deras kompis gör det.

Skönt att veta att det finns smakpoliser som du som kan avgöra vilka spel som är bra och inte.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Eller att folk äter bajs bara för deras kompis gör det.

Så du köper och spelar endast spel som dina vänner köpt? Om inte så tycker jag inte att du skall anta att alla andra gör det.

Medlem

Hahahahah jääävlar!

Medlem

Underhållande "You have picked up a small meaningless stick. Congrats."


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Ganska kul klipp faktiskt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

LMFAO jag tjuter av skratt. Kommer aldrig kunna spela ett Call of duty spel mer utan att kissa på mig av skratt:D :up::up:


signatur
Medlem

har min nominering för bästa trailern genom tiderna

Medlem

Nå grönjävulskta 100%!

Medlem
Skrivet av kebbe:

People Can Fly kan driva med CoD hur mycket de vill, Bulletstorm saknar fortfarande vettig multiplayer (fjant-co-op är bara tråkigt) och kommer därför bara att hålla de fem minutrarna som spelets enformiga gameplay känns nytt.

Förresten kanske det vore dags att fixa så att man kan kolla på trailers och liknande direkt i nyheten, klickar jag på en Play-knapp så vill jag se klippet, inte hoppa in i ett nytt fönster, välja se högupplöst och klicka på "play" igen.

Skönt då att People Can Fly fokuserar huvudsakligen på singleplayer och skippar att lägga onödiga resurser på överskattade multiplayer lägen.

Seriöst, åt helvete med multiplayer. Vartenda gång ett bra spel kommer med lovande singleplayer så ska någon skitunge gnälla "Men det finns ingen multiplayer! D:". För guds skull, multiplayer är inte ett krav för spel. Multiplayer behövs inte för alla spel, många spel klarar sig utmärkt utan multiplayer. Och om utvecklare lägger in multiplayer, blir verkligen spelet bättre? Är det något som folk spenderar tid på? Overlord har multiplayer, men spelar någon det? Nej, för Overlord hade bra singleplayer, inte multiplayer.

Istället för att tvinga utvecklare att lägga onödig tid och resurser på halvtaskigt multiplayer så är det bättre om samma resurser går åt att förbättra singleplayern.

Så kort sammanfattat.

HÅLL

KÄFT

OM

MULTIPLAYER!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Videon: Hilarious

Med call of duty lyckades de nå till causal spelarna.

Är det någon här som spelat Painkiller överhuvudtaget? MULTIPLAYER

Keasar vad snackar du om? KLART SOM FAN DET ÄR VIKTIGT MED MULTIPLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

hahahahah klockren !

Medlem
Skrivet av Keasar:

Seriöst, åt helvete med multiplayer. Vartenda gång ett bra spel kommer med lovande singleplayer så ska någon skitunge gnälla "Men det finns ingen multiplayer! D:". För guds skull, multiplayer är inte ett krav för spel.

Jag är den sista att klaga på avsaknaden av multiplayer. Det är nästan aldrig ett krav så länge singleplayer kan stå på egna ben - vilket jag redan efter demon kan säga att Bulletstorm inte gör.

Bulletstorm är som gjort för multiplayer men istället får vi något fattigt co-op-läge. Det är som om Bad Company 2 hade släppts med endast singleplayer och några fattiga co-op-banor.

12
Skriv svar