Bulletstorm driver med Call of Duty

Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Deragorn:

Min mops skulle kunna få hög score i dessa spel.

Så jävla bra video Jag älskar cod blops och så men den här är så jävla rätt hahahahahaha, din kommentar blir nominerad i min kommentars tävling säger jag bara. PS: håller med om att om det är ett riktigt bra SP så spelar MP ingen roll om det finns hellre ett jävligt långt och bra SP än ett MP som är pokej och ett SP som är okej ta exempelvis Assassin´s Creed 2 in min värld historiens bästa SP långt och så jävla bra sedan så kom Assassin´s creed brotherhood enbart okej SP knappt och kommer inte i närheten av Assassin´s creed 2 SP skillnaden är ungefär att i brotherhood där är man ett fyllo som har prostata cancer och som har en rabies smittad hund medans i Assassin´s creed 2 vinner man på triss nästan varje sekund.
PS: spelade ACB MP i två veckor sedan har jag inte spelat det efter det.

Medlem

SÅ. JÄVLA. SANN.

Medlem

Jag fattade inte riktigt videon. Men så har jag aldrig spelat CoD mer än MW2 SP.

Jag begriper mig inte på folk. Många hatar verkligen CoD, men ändå har samma personer spelat alla spelen i serien? Om det är så illa, varför i hela fridens namn fortsätter man envist att spela skiten? o.O

Är jag verkligen den enda som ärligt kan säga att jag verkligen inte tycker CoD är bra och därför har jag inte fortsatt spela det heller...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

usa is dominate!


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

Den bästa spelparodi jag sett på mycket, mycket länge!
Visst, Bulletstorm kanske inte är en CoD-klon och därför gillar vissa det inte. FPS kan vara mer än MW och elaka ryssar btw, det kan vara snabba, tuffa strider, highscore jakt och äventyr också
Multiplayer är nice, men ett bar Singelplayer kan man återvända till och dra igenom år efter att MP dött. De bästa spelen erbjuder båda, men spel som nyare CoD erbjuder tyvärr inget av dem, det gör inte Wii sports heller men det säljer ändå som smör

Inaktiv

Haha, fyfan vad sjukt. 100% true.

Medlem

Tycker synd om er som har tröttnat på Call of Duty.

Medlem

CoD börjar bli som Fifa&NHL samma spel varje år fast med lite småfixar

Medlem

Bara jag som tycker att det behövs mer spel med co-op lägen? Om det är något man saknar från för så är det spel man kan sitta och spela tillsammans i soffan 2-4 kompisar. Vad hände? Nu för att kunna spela med varandra måste alla sitta på varsin konsol oftast inte ens i samma hus. Skall man kunna spela tillsammans i soffan nu för tiden behöver man ha flera skärmar bredvid varandra. Ingen som har vänner som dem besöker för att ha kul att spela. Dem enda "soff" spelen är typ partyspel av olika slag inte så roliga utan sprit dvs. Nej jag saknar co-op!

Medlem
Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av KlosterKatten:

Eller att folk äter bajs bara för deras kompis gör det.

Skönt att veta att det finns smakpoliser som du som kan avgöra vilka spel som är bra och inte.

lustigt användande av ordet smak i sammanhanget

Medlem

Master sergeant shooter sergeant important person of sergeants extreme!
haha, awesome!


signatur

Trying is the first step towards failing

Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av KlosterKatten:

Eller att folk äter bajs bara för deras kompis gör det.

Skönt att veta att det finns smakpoliser som du som kan avgöra vilka spel som är bra och inte.

lustigt användande av ordet smak i sammanhanget

Haha:up:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ranking/trööfis/atjivmänts/"random word"
..har börjat leta sig till allt mer missanpassade genrer nu.. kan va ett gott tecken, flyg fula fluga.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Det här är bland det roligaste jag sett!

Skrivet av zhrooms:

CoD suger så jävla hårt

CoD4: MW = Väldigt bra, nytt och värdig monståndare till CS (närmaste något CoD spel någonssin kommer komma dvs), lång och bra SP, MP är kanon.

CoD5: WaW = Väldigt bra, lång och bra sp + MP är kanon.

CoD6: Modern Wa.. Kopia på CoD4, inget nytt, sämre än CoD4, dålig SP, MP är sämre än COD4.

CoD7: Bla... Kopia på COD4 + MW2, inget nytt, sämre än CoD 4, bättre än MW2, dålig SP, MP är sämre än CoD 4.

CoD 6 + 7 = Pengar only, därav väldigt dåliga spel

Den som ens köpt MW2/Blops tycker jag synd om som spenderat 400-500kr på sånt skräp.

Alla tycker inte lika.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Keasar:

Seriöst, åt helvete med multiplayer. Vartenda gång ett bra spel kommer med lovande singleplayer så ska någon skitunge gnälla "Men det finns ingen multiplayer! D:". För guds skull, multiplayer är inte ett krav för spel.

Jag är den sista att klaga på avsaknaden av multiplayer. Det är nästan aldrig ett krav så länge singleplayer kan stå på egna ben - vilket jag redan efter demon kan säga att Bulletstorm inte gör.

Bulletstorm är som gjort för multiplayer men istället får vi något fattigt co-op-läge. Det är som om Bad Company 2 hade släppts med endast singleplayer och några fattiga co-op-banor.

Haha, jaa.. det känns juh lagom begåvat. Att säga att singleplayer inte kan stå på egna ben utifrån ett demo som inte innehåller -något- från kampanjen, det känns juh jävligt dumt.
Finns ganska schyssta multiplayer modes i Bulletstorm multiplayer dessutom.

Medlem

hahhaha

slutet var ju skönast
"USA best111!1!1111one"

Medlem

Jävlar vad folk är lättroade! Visst parodin funkar...men roligt?
Ett tips till alla som skrattade: Tanka ned "Stefan och Christer" eller "Solstollarna"! En garanterad skrattfest för er!

Medlem
Skrivet av zhrooms:

CoD suger så jävla hårt

CoD4: MW = Väldigt bra, nytt och värdig monståndare till CS (närmaste något CoD spel någonssin kommer komma dvs), lång och bra SP, MP är kanon.

CoD5: WaW = Väldigt bra, lång och bra sp + MP är kanon.

CoD6: Modern Wa.. Kopia på CoD4, inget nytt, sämre än CoD4, dålig SP, MP är sämre än COD4.

CoD7: Bla... Kopia på COD4 + MW2, inget nytt, sämre än CoD 4, bättre än MW2, dålig SP, MP är sämre än CoD 4.

CoD 6 + 7 = Pengar only, därav väldigt dåliga spel

Den som ens köpt MW2/Blops tycker jag synd om som spenderat 400-500kr på sånt skräp.

Håller med.

Cod 4 och 5 var riktigt bra.

Därefter kommer det bara skit. Dum som man var köpte man black ops.

Små skit banor och fail spawn locations.

Aldrig mer cod, iaf inte med den gamla motorn.

Inaktiv

Då jag är en utav dom människor som är så fruktansvärt trött på alla hjärndöda fps-shooters så tyckte jag detta var klockrent!!!

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av zhrooms:

CoD suger så jävla hårt

CoD4: MW = Väldigt bra, nytt och värdig monståndare till CS (närmaste något CoD spel någonssin kommer komma dvs), lång och bra SP, MP är kanon.

CoD5: WaW = Väldigt bra, lång och bra sp + MP är kanon.

CoD6: Modern Wa.. Kopia på CoD4, inget nytt, sämre än CoD4, dålig SP, MP är sämre än COD4.

CoD7: Bla... Kopia på COD4 + MW2, inget nytt, sämre än CoD 4, bättre än MW2, dålig SP, MP är sämre än CoD 4.

CoD 6 + 7 = Pengar only, därav väldigt dåliga spel

Den som ens köpt MW2/Blops tycker jag synd om som spenderat 400-500kr på sånt skräp.

Håller med.

Cod 4 och 5 var riktigt bra.

Därefter kommer det bara skit. Dum som man var köpte man black ops.

Små skit banor och fail spawn locations.

Aldrig mer cod, iaf inte med den gamla motorn.

Fattar inte varför jag köpte failops, blev ännu mer av ett mysterium efter att jag upplevt det du nämnde ovan.. aldrig mer som sagt

Medlem

HAHA död åt cutscenes o levlande i fps!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Tänk vad man märker att det är kidds som skriver om sina favoritspel.
Tycker CoD var skitroligt 1a,2a spelet som jag faktiskt spelade multiplayer.
Sen kommer 4an(hur dom hoppade hit vill jag inte ens veta då CoD var skapt för PC) och en massa kids börjar spela och nu kan man inte hoppa in på en server utan att :
1. Hitta massa fuskare
2. Hitta massa fjortonåringar som skriker åt varandra och tycker det är kul att förstöra
3. Hitta massa 8åringar som inte kan spela.

Om ett spel har bra eller dålig multiplayer tycker jag är upp till spelarna och dom nyaste cod spelen har tekniken för det , men inte användarna.

12
Skriv svar