Vänta dig mer om Saints Row 3 inom kort

Robot
Vänta dig mer om Saints Row 3 inom kort

THQ har snackat om Saints Row 3 ett tag. Däremot har ingen officiell info kommit ut. Danny Bilson utlovar "stort" tillkännagivande inom kort.

#saints-row-2, #saints-row-3-2, #thq


Medlem
Vänta dig mer om Saints Row 3 inom kort

Gillar inte Saints Row, känns som en dålig parodi av GTA. -.-


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

första var bra, 2an var katastrof, och 2an på pc var bara pinsamt,, min rig med intel i7 @ 4GHz och GTX 480 SLI får jobba röven av sig för att de ska flyta fint,

Medlem

Woot, SR 2 var ju hur kul som helst, det var allt som GTA IV-skiten borde varit.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Ish
Medlem

Fattar inte hur folk ens kan jämföra GTA med SR. För det första så är det inte tänkt att tas på för stort allvar.
Det enda GTA 4 hade över SR2 var en mer seriös story. Inte nödvändigtvis mer intressant heller bör jag tillägga..
Mer vapen, mer bilar, intressantare stad, mer customizering, ännu mer outrageous fysik och en störtskön story. Ni som tror att SR skapades för att ta kål på eller vinna över GTA fans har ju verkligen inte fattat vad det handlar om. PS, har ni spelat SR2 på PC så är det inte samma spel som det är på PS3. Det kan jag lova!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

SR2 var riktigt roligt men väldigt dåligt optimerat och Multiplayer var en laggfest

Medlem

GTA4 var exceptionellt på sitt sätt men jag var snudd på uttråkad när jag närmade mig slutet av det spelet.. gjorde inte heller ett skit av sidogrejerna för det var.. intetsägande?

Första Saints Row var hemskt för de hade inte balanserat upp sidogrejerna med huvudstoryn medan Saints Row 2 hade lättare och roligare minispel.. Det var sjukt kul att spela igenom det.

Körde dock på 360 så jag kan inte jämföra mig med er stackare på PC'n.

Medlem

Ett stort tillkännagivande kommer snart....
Vi lägger ner serien!

Medlem

Ser fram imot detta spel Saint Row fortsate ta genren som GTA tappat greppet om det roliga i, och levererade stor slaget i min mening med massor av sido uppdrag rampage missions crazy shit som man lärt sig älska i Liberty City innan den blev stel tyst och tråkig i GTA4. För mig så har dessa spel alltid handlat om den fulla spelglädjen storyn är ju alltid ett skämt i dessa spel och var Rockstars största sned steg med 4an å deras tråkiga Niko. Det är det runt om som är det roliga sido missions låsa upp vapen till sin mansion eller liknande.
Spelade alla GTA spelen men ingen av GTA4, Lost and Damn, Gay Tony, pallade jag spela färdigt på grund av att de var så tråkiga i längden.

Medlem

Hoppas PC versen är spelbar denna gången. Coop är asnajssssss


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Saints row är skit och är lite roligare när man kör co-op annars sög allt annat bl.a helicoter känslan + styrning.


signatur

Requiēscat in pāce ~

1
Skriv svar