Fem matiga Socom 4-minuter

Robot
Fem matiga Socom 4-minuter

Playstation 3-exklusiva Socom 4 närmar sig släppdatum – låt nästan fem minuters gameplay-krigande underhålla dig medan du väntar.

#sony, #mag, #zipper-interactive


Medlem
Fem matiga Socom 4-minuter

haha, såg ju hyfsat tråkigt ut.

Medlem

Det är nästan uppror på det officiella forumet. Zipper har i princip övergett allt vad som gjorde SOCOM unikt och försökt göra "Magcharted modern warfare - US NAVY seals-edition" som en del kallar det på forumet istället...

Medlem

oj vad det ser kasst ut!

Medlem

Cod möter Insurgency.

Jag tyckte fan det såg grymt kul ut!
Såg väl lite skit ut att alla svävade fram men


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

eh.. ser heltrist ut. Meh..

Medlem

Haha, trodde först att det var ett skämt, sedan insåg jag att det var äkta och suckade tungt och stängde av...

Medlem

Ser totalt ointressant och tråkigt ut. Jag gillade aldrig MAG heller, men det här verkar t.om mycket sämre. Samt så gillar jag inte spelmotorn, vilket också verkar vara som i MAG?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Första sekunderna påminde inte lite om Black Ops...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot

Denna trailer eller vad man vill kalla det är totalt jävla värdelös. Finns ingenting speciellt eller unikt i detta alls och varför visas inte direkt gameplay? Hatar sådana här filmer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Började genast tänka på Duty Calls och boring, boring, boring.

Medlem

Sämsat trailern någonsin... fy fan vad tråkigt! Och jag tyckte ändå rätt bra om Socom: Confrontation.. men det här... blää!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Wow...snacka om run & gun, ingen taktik eller något vettigt alls. Jag som trodde att SOCOM skulle vara en bra serie!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser extremt generiskt och tråkigt ut, skulle inte ens spela det om jag så fick betalt.

Sen förstår jag inte hur en förutsättning kan vara hög, såsom fz så elegant beskriver det; "[..] är förutsättningarna onekligen höga". Bra förutsättningar kan jag förstå, eller höga förväntningar men en hög förutsättning? Någon språkkänsla får ni väl ändå ha om ni ska likna skribenter.

1
Skriv svar