Total War: Shogun 2

Robot
Total War: Shogun 2

Creative Assembly vrider tillbaka Total War-klockan tio år och ger oss sina drömmars Shogun.

#total-war-shogun-2, #creative-assembly, #shogun-total-war, #empire-total-war, #napoleon-total-war


Ish
Medlem
Total War: Shogun 2

Jag skippade Napoleon helt, men detta verkar awesome sauce


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Måste ha de... längtar så det gör ont!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Gillade Rome Total War och Medieval 2 men Empire var en stooooor besvikelse.

Hoppas detta kanske ger tillbaka storheten från Rome och Medieval 2! Kanske köper spelet om det får mycket högt betyg av flera tidningar/hemsidor!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Håller mig fortfarande till Rome total war. Lätt bäst ! men vi får se kanske blir detta awesome.

Redaktör
Ponny

Jag tror faktiskt att det blir riktigt ordentligt aweeesomeee!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Rome Total War FTW! elr Total War Rome...

Medlem

Jag har älskat alla spel i Total War-serien, även Napoleon

Förhandsbokade det här i förrgår och efter att ha läst detta vill jag ha det....................NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Blir nog ett köp
Men hur ser sjö striderna ut på det här?
Använder dom pil och båge eller har dom katapulter eller hoppar dom över till dom andras skepp och går random slayer stream?

Medlem

Finns det fort där infanteriet inte kan klättra över murarna (utan stegar)?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Öriket Shikoku befinner sig långt ifrån händelsernas centrum i huvudstaden Kyoto

Ursäkta men.. va? Shikoku-provinserna har snarare ständigt varit under direkt påverkan av Kansai-regionen (Kyoto-Osaka-Nara) på grund av deras extrema närhet till detta politiska maktcentrum.

Skrev du sådär bara för att det skulle låta bra, eller?

Medlem
Citat:

"I Empire kunde två spelare möta varandra för första gången som fiender i en kampanj "

Va? Det var i en beta-patch en stund, men släpptes aldrig(?). Jag väntade, men det kom först officiellt i Napoleon!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

1
Skriv svar