Snöpt på Fable 2

Skägg.
10 Chambers
Snöpt på Fable 2

Jag har som bekant börjat lira #Fable 2. Mitt i de täta tröttdimmorna behövde jag en mysig upplevelse som inte kräver så mycket av mig. Vill jag bara springa ut i skogen med min hund och leta skatter är det helt ok, det nästan uppmuntras. Och man kan äta paj.

Jag började lira i tron om att jag fått hem hela spelet när Live hade en tillfällig hicka för några månader sedan. Det visade sig dock att det bara var den första episoden. Du kanske minns att det släpptes i fem delar i slutet av 2009 och det första gratis smakprovet låg tydligen kvar på hårddisken. Jag fick ingen varning om det heller, en dag kunde jag bara inte ladda mitt äventyr - du kan bara ladda filer från episod 1, stod det. Tack.

Nästa surdeg kom när jag bestämde mig för att köpa resterande delar. De har plockats bort från Live och ersatts av On Demand-versionen för 349 kronor. Det är bara mer än dubbelt så dyrt som valfri e-handlare. Tack igen.

#blogg


signatur
Medlem
Snöpt på Fable 2

OnDemand är VERKLIGEN sunkigt. Det enda som är sunkigare är de horder som uppenbarligen sitter och köper gamla spel för 400 pix.

Skägg.
10 Chambers

Eller hur. Visst, det är jävligt smidigt och man slipper ha skivan i men så mycket pengar har jag fan inte.


signatur
1
Skriv svar