Releasedatum för Dungeon Siege III

Robot
Medlem
Releasedatum för Dungeon Siege III

Är det nå vettigt då? Tvåan sög b*lle.

Medlem

Ja då ser man ju redan där att det kommer att suga.... Som alla andra spel som görs till både konsol och PC. Kommer väl bli ännu sämre än tvåan då.... suck...

Medlem
Skrivet av Salami-:

Ja då ser man ju redan där att det kommer att suga.... Som alla andra spel som görs till både konsol och PC. Kommer väl bli ännu sämre än tvåan då.... suck...

+1

Enda som duger nuförtiden är MMOs.

Multiplattform hit multiplattform dit.

Dra åt helvete jävla utvecklare :@

Medlem

Tyckte iof baldursgate variant hack and slash var underbart till ps2:an, cry some more.

2:an var ingen höjdare, de hade ändrat för mycket.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det finns flertalet fina hack and slash och vanliga RPGs som bara kommer till konsoller. Men när det ska släppas ett spel till PC nu för tiden så ska det vara 50% konsol baserat och 50% PC baserat. Aldrig något helt renodlat PC vilket oftast är synd då de inte blir bra på nån av dom. Tycker spelutvecklarna ska ta å sluta vara lata och "ekonomiska" och göra renodlade spel till antingen konsol eller PC... inte båda!

Medlem
Skrivet av Salami-:

Ja då ser man ju redan där att det kommer att suga.... Som alla andra spel som görs till både konsol och PC. Kommer väl bli ännu sämre än tvåan då.... suck...

Trams. Dragon Age, t.ex., är ett utomordentligt bra spel. DS2 var hur bra som helst. Dock kan jag hålla med om att DS3 inte ser lovande ut.

Medlem

1:an var grymt rolig, 2:an var ett av de sämsta spelen jag spelat, man får hoppas att dem går tillbaks till stilen och designen från det första MAO.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Obsidian = Det blir ett bra men tyvärr ganska buggigt spel.

Medlem

Älskade både ettan och tvåan så ser verkligen fram emot trean också

Medlem

Jag får en känsla av att detta spel kommer misslyckas... riktigt hård.
Dungeon siege ska vara på pc, inget annat. Påstår inte att spelet kommer bli simplifierat pga övergång till konsol, men det finns ju en stor risk...

Saknar gamla dungeon siege. Ska nog spela om det.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

3 Rollspel det här året!? Gah! 300 timmar av ens liv bara...borta!
DS3, DA2,TES:S

Medlem

Dom ger sig inte förrän varenda gammal PC titel är "konsolifierade" och totalt förstörda.

Supreme Commander 2 tex var så förenklat, och designat för att vara tillgängligt för så många som möjligt, att inte en enda ville spela det.
Total flopp.

Nu är det nästa titels tur.

Dom lär sig aldrig heller verkar det som?

Medlem

Förenkla, förenkla, förenkla!

Nutidens gamers måste verkligen vara helt IQ-befriade då varenda serie ska bli förenklad...

Inaktiv

Om det är som 2:an skiter jag helt i det. 1:an däremot var sköj...

Medlem

Vi får väl hålla tummarna att det blir mer som ettan.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Salami-:

Ja då ser man ju redan där att det kommer att suga.... Som alla andra spel som görs till både konsol och PC. Kommer väl bli ännu sämre än tvåan då.... suck...

+1

Enda som duger nuförtiden är MMOs.

Multiplattform hit multiplattform dit.

Dra åt helvete jävla utvecklare :@

Sitter du bara och lipar i alla kommentarer eller?

Jag kan nästan garantera att du sitter och klagar i 75% av alla nyhetsartiklar när du inte ens vet hur spelet är.

Sluta lipa och vänta tills spelet kommer istället, gnällspik.

Medlem

Hm... göra förändringar = användarna gnäller som fasen...

Göra ett spel som är likadant = gnälla som fasen ändå... O.o

1
Skriv svar