Duke nukem demo nu på måndag :)

Medlem
Duke nukem demo nu på måndag :)

Ska bli kul att få leka lite med "the duke"

Verkar dock bara vara ett antal som får*
edit

Medlem

Källa?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Email

Fick från Gearbox som inuerar något om det. Kan dock ha misstolkat

Medlem

Klistra in texten här så får vi se...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

The King of All Shooters is coming to Las Vegas on Monday, February 7 and throwing a party with his closest friends.

And since Duke loves his First Access Club, he wanted to make sure you got the tip first!

Members of the Duke Nukem Forever First Access Club are always the first to know about stuff like this!

Duke's parties are always packed though, so only a select few will be able to squeeze in the door. If you'll be in the Las Vegas area on Monday, February 7, are 21 years of age or older, and want to spend some time playing with Duke and Duke Nukem Forever, let him know by following the "I Want To Party" link below and filling out the forms.

http://img831.imageshack.us/img831/4367/dn1j.png

Iofs när jag läste igen verkar det mer som en presskonferans

Medlem

Haha, ja det e ett promotionparty/presskonferens

Praktikant/VikarieFredrik från Fz ska dit enligt bloggen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Precis, de har en stor press-grej där nästa vecka. Tyvärr inget demo... än.


signatur
Medlem

fick detta mejl i min inkorg förut . är om man är med i early access club (vi som köpte borderlands - goty ed)


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Fick det för första gången idag, tyckte det var lite kort varsel att ha en tävling som slutade om 4 dagar :/ Så antog att det var ett demo de mena

Medlem

Jag har väntat i 18 år på detta! Hoppas det kommer nån gång snart.


signatur

gammal gejmer som spelat det mesta - been there, seen that and done that

Så fredrik ska dit!. kan se den ordern just nu : Chiefen sitter där och ropar "Release the praktikant"(praktikant låter roligare). Calle blåser i sitt horn och fållan öppnas.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar