Hemlig bana i Crysis 2-demon

Robot
Hemlig bana i Crysis 2-demon

Den 1.8 GB tunga nedladdningen döljer mer än bara Skyline...

#crysis-2, #crytek


Medlem
Hemlig bana i Crysis 2-demon

Antar att Pier 17 logiskt sett är hamnbanan, själv testat den ett par gånger och den verkar rättså bra. Dock sög jag när jag körde den då det var första gången jag körde crysis 2 xD Och sen när jag väl blivit duglig har jag aldrig fått tillfälle att testa den igen

Medlem

Haha tror jag dog 9 gånger och fick 1 kill första gången jag provade. Sen gick det bättre, men vettefan om det här kommer leva upp till utvecklarnas förväntningar att konkurrera med COD. Tycker inte det är så jäkla bra faktiskt.

Medlem

Så de använder "demo"-versionen som begränsad beta?

Medlem

Kogster: Det existerar en fin linje mellan vad som kallas beta och demo idag. I det här fallet skulle man kunna argumentera för endera benämningen.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Corp!:

Haha tror jag dog 9 gånger och fick 1 kill första gången jag provade. Sen gick det bättre, men vettefan om det här kommer leva upp till utvecklarnas förväntningar att konkurrera med COD. Tycker inte det är så jäkla bra faktiskt.

Dock så är xbox versionen lite cp har jag sett och fått höra i en massa reviews som inte ska finnas i PC versionen, och detta är ett spel skom faktiskt kommer bara mycket bättre på PC lättare att komma åt alla knappar och allt blir mer smidigt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar