Medlem
Magicka

Tjenare vill inte verka snål eller nåt liknade men undra bara ni som har lirat magicka och kanske till och med är klara med det, är de nåt att har och hur länge varar det ta det snabbt o klara, eller varar det en stund så man hinner njuta ! Tack i förhand !:up:

Medlem

Spelet är lite buggit i multiplayer för tillfället... utvecklarna verkar dock fullt medvetna om detta och plåstrar om det för fullt. Tydligen är planen att släppa en patch per dag tills det fungerar som det ska.

Hur långt spelet är kan jag inte uttala mig personligen om, då jag inte hunnit till slutet än. Det ska tydligen vara runt en 3-5 timmar för att spela igenom en gång enligt vad som står på deras forum.

Dock så finns det olika vägar att ta så man vill nog spela igenom det minst ett par gånger för att se allt. Finns även ett survival läge där man blir attackerad av våg efter våg av fiender. Det är mer än nog för 10 Euro i min mening iaf.

Spelet är hur skoj som helst... men ta inte mitt ord för det, finns ju demo på Steam.

Medlem

Jag har inte heller spelat färdigt det men hitills har det varit hur kul som helst! Och eftersom att det bara kostar en hundralapp så är det nästan olagligt att inte köpa denna framtida klassiker!!!

Medlem

Köpte det Dag 1, helt klart värt det. Spelat lite med tjejen Local Co-op. Vilket var rätt skoj.
Ensam har jag kommit till Chapter 5 eller så.

Väldigt skoj att experimentera med dem olika magierna och se vad som händer

for 10 euro its a steal imho

Medlem

Är det någon annan som upplever lagg vid multiplayer? Försökte spela med en kompis igår men det blev interaktiva screenshots istället

Medlem

Vänta 2 veckor med köp. Är inte kul att spela spelet då du spenderar majoriteten av tiden åt bugs och crashes.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Promotion code så jag fick det för 50:- på steam. Har bara lirat 2h än så länge med det är intressant ))

Medlem

The endless possibilities! Tror jag och en snubbe jag träffade i spelet igårkväll satt i nästan en timma och bara experimenterade fram effekterna på magics som krockar och upptäckte att arcane-lightning-fire-beam gånger två slafsar det mesta.
De otroligt galna och roliga referenserna, storyn är helt befängd, dom oändliga möjligheterna. Jag är då fan helt toksåld och 10€ är fan rena rånet då dom lätt hade kunnat ta 25-30€, dock kanske efter lite mer markandsföring.

FZ, recensera nu!


signatur

"You look like you need a monkey."

Medlem

Kanske värt att passa på å köpa det nu medans det fortvarande är billigt dock buggigt..

Medlem
Skrivet av Azox:

Kanske värt att passa på å köpa det nu medans det fortvarande är billigt dock buggigt..

Varför skulle det gå upp i pris? Vad jag förstått kostar det 10€, det är inget introduktionspris.

Medlem

Det är tokroligt att spela i multiplayer med ett par kompisar, visst är det buggigt just nu men utvecklarna är riktigt duktiga och kommer med patchar på löpande band.

Vi har kommit hyfsat långt, men jag tror vi hade kommit längre om vi inte hade spenderat så mycket tid med att bara jäklas och döda varandra (en av de roligaste delarna i spelet är just friendly fire )

En klar rekommendation!

Medlem

Blir att ett köp snart känner jag nu alla verkar gilla det så!

Medlem

Underbart spel!!!


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar