Medlem
BRINK

tänkte skapa en Brink tråd för alla intresserade eller tvivlande m.m
Äre någon mer än jag som tycker Brink verkar bli jävligt najs???

Medlem

YES! Instant buy.

Medlem

än så länge är det rätt onödig tråd

hoppas det blir bra. jag vill ha ett riktigt pro spel, men som ändå tilltalar nybörjare. Många spel är bara det sistnämnda idag. folk köper skiten spelar ett par veckor och sen sätter det på hylla.

QW:ET hade det förstnämnda men eftersom dom inte hade det sistnämnda så blev det inte så speciellt stort och dog ut därför. det måste ha båda, Quakelive har lite av det, fast det är lite för oldschool för att nå den stora massan.

Den största innovationen i brink verkar vara "smart", Förhoppningen där är att vi får se ett system som ger den frihet som just QL har med rocket jumping, att ta sig mellan punkt A till B snabbt, och skillbaserat, easy to learn hard to master.

kanske inte helt och hållet, men tillräckligt för att skapa ett snabbt och dynamiskt rörelse system

Det klippet dom gjorde med en massor med tuffa rörelser och hopp, som att glida på ryggen och skjuta. Jag tvivlar starkt på att det kommer fungera på samma sätt och bara sett det göras där.

Just nu så verkar det som att, man kan, hoppa över, glida under och hoppa upp. Det kanske räcker, men vill nog ha mer.

Medlem

släppa enkla men roliga spel är framgång, som i cs, inte mycket trams utan bara enkel grafik men bra gameplay, i jämförelse med bc2 där allt ska vara så realistiskt, för mycket realism blir tråkigt helt enkelt, det ska gå att ha taktiker på banorna och det ska handla om hur mycket man har spelat spelet för att bli bra än att man bara har massa random skjutande överallt och en massa tur...

Medlem

Kanske lite tidigt ute med denna tråd men det gör väl detsamma. Tänker passa på att fråga om någon hittat en butik/online (eller som i alla fall skickar till Sverige), som säljer Brink med Spec Ops DLC'n

Rätt sugen på Psycho också och den får man genom CDON.com
Hojta till om någon ser vart man kan köpa Brink med Spec Ops (som INTE är enbart download variant som Steam/D2D) på DVD.

Ps. Håller med simon857 en del. Både BC2 och BO är för random men det är i princip det som är okej nu för tiden, iaf för mig.

Tycker det är typ avslappnande att hoppa in BO och bara slakta folk i en halvtimme utan att behöva anstränga sig alls. Sedan får man väl lämna de seriösa/enkla/roliga spelen till andra utvecklare, för Battlefield och Call of Duty har sin egen genre: Hjärndöd action (eller hur man nu ska definiera den).

Medlem

Brink kommer bli awesome

Och @ Fuidama : Hur fick du reda på att cdon.com säljer psycho? Jag har bara sett fallout erbjudande från Webhallen

Skägg.
10 Chambers

Jag hoppas på Brink. Enemy Territory var grymt back in the days och även om Quake Wars var en besvikelse tror jag Splash Damage har talang nog att ro hem det.


signatur
Medlem

Brink verkar bli riktigt bra! En rolig och annorlunda onlineupplevelse! Tyvärr känner jag mig inte tilltalad av något av förbeställningspaketen

Medlem

Har längtat efter Brink hur länge som helst nu, hoppas på det bästa!

1
Skriv svar